شروع پیش فروش اینترنتی بلیط قطارهای مسافری ایام نوروز

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، علی خدایی ظهر شنبه در جلسه شورای حمل و نقل استان اضافه کرد: دفاتر و آژانس های فروش بلیط قطار در سطح شهرهای کشور نیز از ساعت هشت صبح فردایکشنبه پنج ماه اقدام به پیش فروش بلیط برای تاریخ های ذکر شده خواهند کرد.

شروع پیش فروش اینترنتی بلیط قطارهای مسافری ایام نوروز

وی با بیان اینکه پیش فروش بلیط همه قطارهای مسافربری، مربوط به حرکت در تاریخ های 25 اسفندماه سالجاری تا 16 فروردین سال آینده است.

مدیرکل اداره کل راه آهن شمالغرب کشور گفت: با توجه به امکانات و قابلیت های اضافه شده در نرم افزار پیش فروش بلیت، همه بلیت هایی که به وسیله سامانه رجا خریداری می شوند برای چاپ نیازی به حضور در آژانس ندارند و افراد می توانند با استفاده از گزینه چاپ بلیط که در صفحه مشخصات نمایش داده می گردد بلیت خود را چاپ نموده و با همان برگه سوار قطار شوند.

خدایی اضافه کرد: محورهای آذربایجان، شمال، شمالغرب و قطارهای کمربندی مسیرهای ذکر شده از ساعت 19 عصر امروز، محورهای جنوب، جنوب شرق، هرمزگان، اصفهان و قطارهای کمربندی این مسیرها از صبح فردایکشنبه در همین ساعت و محورهای خراسان، نیشابور، خواف و طبس نیز روز دوشنبه از ساعت 19 عصر آغاز می گردد.

وی گفت: با توجه به اینکه امکان رزرو بلیط با نام و تعرفه تکراری در سیستم فروش اینترنتی امکانپذیر نمی باشد، در صورتیکه فردی بخواهد کوپه ای را دربست رزرو کند باید از گزینه دربست کوپه استفاده کند.

خدایی گفت: مسافرانی در ایام پیک سفرهای نوروزی قصد سفر با قطار را دارند می توانند با مراجعه به سایت رجا نسبت به تهیه بلیط خود اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شروع پیش فروش اینترنتی بلیط قطارهای مسافری ایام نوروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع پیش فروش اینترنتی بلیط قطارهای مسافری ایام نوروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید