احمدی لاشکی: راهکارهای جلوگیری از فرار مالیاتی سلاطین در کمیسیون تلفیق، درآمدهای مالیاتی فشارهای زیادی بر مردم وارد می نماید

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 99 گفت: باید به طور شفاف به موضوع فرارهای مالیاتی در کمیسیون تلفیق بودجه ورود کنیم و افرادی که به طور انحصاری سلطان بعضی کالاها شده اند را مجبور به دادن مالیات کنیم.

احمدی لاشکی: راهکارهای جلوگیری از فرار مالیاتی سلاطین در کمیسیون تلفیق، درآمدهای مالیاتی فشارهای زیادی بر مردم وارد می نماید

قاسم احمدی لاشکی در مصاحبه با خبرنگار گروه سیاسی وبلاگ عینکی باهوش با اشاره به ایرادات لایحه بودجه سال 99 گفت: تمرکز بودجه سال99 بر روی درآمدهای مالیاتی است البته این راه شاید تنها راه بود؛ با این حال مردم متحمل فشارهای زیادی خواهند شد.

وی تاکید نمود: همچنین انتشار بیش از حد اوراق مشارکت یکی دیگر از ایرادات لایحه بودجه سال 99 است. در این بودجه قرار است 81 هزار میلیارد تومان به وسیله دولت اوراق چاپ گردد؛ این اوراق حق کیست؟ حق نسل های بعدی ماست. لذا پیش خور کردن منابع یعنی خسارت به نسل بعد. بنابراین این موارد جزو اشکالات لایحه بودجه است و به شخصه معتقدم با این شرایط هیچ گونه اصلاح ساختاری در بودجه اتفاق نخواهد افتاد.

وی توضیح داد: کوشش می کنیم در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 99 برای هرگونه فرارهای مالیاتی راهکارهایی را تعبیه کنیم.

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 99 بیان داشت: اینکه دلسوزانه بگوییم قشر هنرمند، قشر ورزشکار و یا پزشکان نباید مالیات بدهند مسئله ای را حل نمی کند.

وی بیان داشت: به نظر می رسد باید به طور شفاف به موضوع فرارهای مالیاتی ورود کنیم و آنهایی که به طور انحصاری سلطان بعضی کالاها شده اند را مجبور به دادن مالیات کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "احمدی لاشکی: راهکارهای جلوگیری از فرار مالیاتی سلاطین در کمیسیون تلفیق، درآمدهای مالیاتی فشارهای زیادی بر مردم وارد می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احمدی لاشکی: راهکارهای جلوگیری از فرار مالیاتی سلاطین در کمیسیون تلفیق، درآمدهای مالیاتی فشارهای زیادی بر مردم وارد می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید