ارتش انگلیس به حالت آماده باش درآمد

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، ایسنا نوشت: وزیر دفاع انگلیس گفت، 3500 نیروی ارتش برای هرگونه احتمال ناآرامی و آشوب به خاطر عدم توافق در خصوص بریگزیت به حالت آماده باش درآمدند.

ارتش انگلیس به حالت آماده باش درآمد

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، همزمان با اینکه گوین ویلیامسون، وزیر دفاع انگلیس در جریان مذاکره با ویل کوئینس یکی از اعضای پارلمان انگلیس از حزب توری در مجلس عوام به شرح این مساله پرداخته بود، وزارت دفاع این کشور بیان کرد تاکنون هیچ درخواست رسمی را از جانب هیچ یک از نهادهای دولتی درباره استفاده از نیروهای نظامی در صورت بروز عدم توافق در خصوص بریگزیت دریافت نکرده ایم.

روزنامه گاردین به نقل از ویلیامسون نوشت: اما آنچه ما انجام می دهیم در نظر دریافت تمامی برنامه های احتمالی است و آنچه ما انجام خواهیم داد به حالت آماده باش در آوردن 3500 نیروی نظامی از جمله نیروهای عادی و ذخیره برای حمایت از هر یک از نهادهای دولتی در شرایطی است که احتیاج داشته باشند.

روز سه شنبه کابینه انگلیس موافقت کرد تا به کوشش ها برای آماده شدن برای یک سناریوی عدم توافق در خصوص بریگزیت سرعت بخشند و استیو بارکلی وزیر بریگزیت تاکید نمود: در حالی که اولویت دولت همچنان تضمین یک توافق است اما هر دولت مسؤولی باید برای بدترین شرایط آماده باشد.

52310

منبع: خبرآنلاین

به "ارتش انگلیس به حالت آماده باش درآمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتش انگلیس به حالت آماده باش درآمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید