اسکوچیچ به کی روش پیوست، تیم ملی؛ هر 315 دقیقه فقط یک گل خورده

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، تیم ملی ایران در دور برگشت مرحله دوم مقدماتی جام جهانی منطقه آسیا فقط یک بار دروازه اش باز شد .

اسکوچیچ به کی روش پیوست، تیم ملی؛ هر 315 دقیقه فقط یک گل خورده

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ عینکی باهوش، تیم ملی ایران از زمان حضور دراگان اسکوچیچ در 7 بازی به میدان رفته و علاوه بر برد در تمامی بازی ها فقط دوبار دروازه ایران باز شده است. یک گل به وسیله ازبکستان و یک گل به وسیله هنگ کنگ به ایران زده شد و تیم اسکوچیچ در 5 بازی دیگر خود گلی را دریافت نکرد.

از زمان جدایی کارلوس کی روش، تیم ملی ایران در فاز دفاعی نظم گذشته را نداشت و دروازه اش به راحتی تهدید می شد اما اسکوچیچ همانند کی روش اولویت کار های تاکتیکی خود را دفاع تیمی قرار داد تا تیم ملی ایران مثل همواره به راحتی حریفانش را شکست دهد. بازیکنان تیم ملی ایران دفاع کردن را به خوبی در زمان کارلوس کی روش آموخته اند و نحوه ضد حمله زدن را هم بلدند و با همین تاکیتیک ها عراق را شکست دادند.

ایران در 7 بازی اخیر خود رکورد هر 315 دقیقه یک گل خورده را با ثبت رساندند و با خوردن تنها یک گل در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی یکی از برترین خطوط دفاعی این رقابت ها بودند. البته قطر با فقط یک گل خورده برترین خط دفاع را در مجموع داشت ولی با تغییرات در کادر فنی ایران امیدواریم رکورد های دفاعی بهتری را ببینیم و طعم تلخ باز شدن دروازه ایران را کمتر بچشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اسکوچیچ به کی روش پیوست، تیم ملی؛ هر 315 دقیقه فقط یک گل خورده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکوچیچ به کی روش پیوست، تیم ملی؛ هر 315 دقیقه فقط یک گل خورده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید