افزایش 10 درصدی شانس پیروزی کاشیما در تهران از نگاه رسانه ژاپنی

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، یک رسانه ژاپنی به آنالیز بازی رفت تیم های کاشیما آنتلرز و پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا و پیش بینی بازی برگشت پرداخت.

افزایش 10 درصدی شانس پیروزی کاشیما در تهران از نگاه رسانه ژاپنی

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش و به نقل از سایت خبری شوایشای ژاپن، در هر بازی خانگی یا در زمین حریف شانس رسیدن به گل دوم پس از زدن گل نخست برای یک تیم 75 درصد است. با توجه به دشواری بازی برگشت کاشیما آنتلرز برابر پرسپولیس در تهران این مقدار 10 درصد کاهش می یابد اما با توجه به تحلیل های به دست آمده از بازی رفت در ژاپن شانس پیروزی کاشیما برای بازی برگشت 10 درصد افزایش خواهد یافت.

این رسانه مطرح ژاپنی در ادامه تحلیل خود می نویسد: راه رسیدن کاشیما آنتلرز به نتیجه مورد نظر در بازی رفت لیگ قهرمانان آسیا بهتر از هر چیز دیگری بود. از آغاز نیمه دوم، بازی به طور کامل در اختیار کاشیما بود اما در جهت عکس آن ریتم بازی تیم پرسپولیس شکسته شد. پرسپولیسی ها در نیمه دوم فرصتی به دست نیاوردند و در نهایت سوت انتها بازی را با پیروزی کاشیما آنتلرز شنیدند. بازی برگشت کمتر از چند روز دیگر در تهران برگزار می گردد و مهیا شدن کاشیما آنتلرز کار چندان آسانی نیست، البته به نظر می رسد این تیم امید خوبی برای این بازی با ارائه نمایشی قابل قبول دارد.

بازی رفت تیم های کاشیمان آنتلرز و پرسپولیس شنبه گذشته با نتیجه 2 بر صفر به سود میزبان ژاپنی انتها یافت. ساعت 18:30 دقیقه شنبه آینده (24 شب به وقت ژاپن) بازی برگشت این 2 تیم در استادیوم آزادی تهران برگزار خواهد شد. موریاسو: بازی قدرتمندانه کاشیما آنتلرز و پرسپولیس برای سلطه بر فوتبال آسیا بود

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "افزایش 10 درصدی شانس پیروزی کاشیما در تهران از نگاه رسانه ژاپنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 10 درصدی شانس پیروزی کاشیما در تهران از نگاه رسانه ژاپنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید