امکانات بیمارستانی شهرهای شمال آذربایجان غربی مناسب نیست

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، خبرنگاران/آذربایجان غربی نماینده مردم ماکو، شوط ، پلدشت و چالدران در مجلس شورای اسلامی گفت: امکانات بیمارستانی شمال استان مناسب نیست.

امکانات بیمارستانی شهرهای شمال آذربایجان غربی مناسب نیست

علی پور امروز 18 تیر در جلسه ستاد کرونا استان که در سالن جلسات استانداری برگزار گردید، اضافه نمود: شرایط امکانات بهداشتی و بیمارستانی 4 شهرستان شمال استان مناسب نیست و احتیاجمند توجه جدی است.

وی توضیح داد: متاسفانه در 4 شهرستان شمال استان تنها یک مرکز سی تی اسکن وجود دارد.

علی پور با اشاره به مراجعه عده زیادی از مردم شهرهای شمالی برای درمان به مرکز استان اظهار کرد: فضای بیمارستانی و تجهیزات بیمارستانی منطقه شمال آذربایجان غربی احتیاجمند توسعه است تا در شرایط فعلی از بعضی هزینه ها جلوگیری گردد.

نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس با تاکید به مرزی بودن استان و مراودات تجاری با کشورهای همسایه توضیح داد: معیشت مردم منطقه به مرزها وابسته است و با توجه به شیوع کرونا و بسته شدن مرزها، معیشت و اقتصاد منطقه با مشکل روبرو شده است.

وی یاد آورشد: هرچند با گذشت 4ماه جهت ترانزیتی مرز بازگشایی شد اما برای یاری به اقتصاد منطقه احتیاج است با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی مرز مسافری بازرگان هم بازگشایی گردد چرا که کشور ترکیه با بازگشایی مرزهای مسافری موافقت نموده و از طرف ایران با مشکل روبرو هستیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "امکانات بیمارستانی شهرهای شمال آذربایجان غربی مناسب نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکانات بیمارستانی شهرهای شمال آذربایجان غربی مناسب نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید