انتقاد از نحوه بازی تیم نفت مسجد سلیمان، فیرپلی را معنا کنید

دبه گزارش وبلاگ عینکی باهوش، امیر قلعه نویی شامگاه آدینه در نشست خبری پس از توقف شاگردانش در برابر تیم نفت مسجد سلیمان، گفت: در نیمه نخست، بازی چندان خوبی ارائه ندادیم و تنها یک موقعیت داشتیم اما در نیمه دوم، بازی خوبی داشتیم و موقعیت بسیاری را خلق کردیم. امروز درون دروازه نفت، سوپرمنی به نام سوشا مکانی قرار داشت که و این هم از شانس ماست که دروازه بان، به تیم ما که می رسد دروازه بان هفته می گردد.

انتقاد از نحوه بازی تیم نفت مسجد سلیمان، فیرپلی را معنا کنید

وی سپاهان را شایسته پیروزی دانست و اضافه کرد: از شاگردانم تشکر می کنم. امروز حق ما پیروزی بود و نه تنها امروز، بلکه هفته پیش نیز ما شایسته پیروزی بودیم.

سرمربی سپاهان با انتقاد از رفتار تیم نفت مسجد سلیمان بیان داشت: از فیفا می خواهم کلمه فیرپلی را معنی کند، چراکه گویا در ایران طوردیگری معنا می گردد. امروز می گفتند یک، یک نفر از آنها روی زمین می افتاد، می گفتند دو، دونفر و می گفتند سه، سه نفر روی زمین می افتادند و تا حرفی می زنیم، به مسائل اقتصادی باشگاهشان ربط می دهند، این موضوع به مسائل اقتصادی چه ربطی دارد؟،من از سازمان لیگ می خواهم به فیفا نامه بزند و تکلیف این کلمه را معین کند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا سپاهان در خط حمله مشکل دارد یا خیر، ابراز داشت: من به عنوان مربی، زمانی بایستی ناراضی باشم که تیمم موقعیت خلق نکند اما ما امروز هم موقعیت های زیادی خلق کردیم و هم بازی مالکانه ای را بر حریف تحمیل کردیم پس در این زمین مسئله ای نداریم.

قلعه نویی در واکنش نسبت به سخنان مدیر رسانه ای تیم نفت مسجد سلیمان، مبنی بر فحاشی طرفداران سپاهان به بازیکنان نفت توضیح داد: چنین چیزی در فرهنگ مردم اصفهان و طرفداران سپاهان وجود ندارد و اگر خدای نانموده چنین اتفاقی افتاده باشد، آن را محکوم می کنیم اما وقتی تماشاگر به استادیوم می آید، برای تماشای یک بازی فوتبال خوب می آید نه اینکه با هر اتفاقی روند بازی متوقف گردد.

وی با بیان اینکه زمانی که تیم من بخواهد تحت هر شرایطی ببرد، آن روز روز مرگ من است، ادامه داد: در تمام لیگ ها و از تیم های پایین جدول تا تیم های بالای جدول و نیز تیم ملی را مربی گری نموده و خوشبختانه همواره آمار گلزنی تیم هایم بالا بوده است؛ روزی که تیم من بخواهد تحت هر شرایطی ببرد، آن روز، روز مرگ من است. بحث لایه های دفاعی با این نحوه بازی کردن فرق دارد و به نظرم یا باید کلمه فیرپلی را جمع نمایند یا یک کلاسی تشکیل دهند و آن را برای مربیان معنا نمایند.

سرمربی سپاهان با اشاره به دقایق تلف شده بازی افرود: برای فوتبال بد است که وقت تلف شده زیادی داشته باشد ولی امروز 6 دقیقه وقت تلف شده داشتیم. بازی فوتبال باید نهایتا سه دقیقه وقت تلف شده داشته باشد و زمانی که تماشاگر این حرکات را می بیند، ناراحت می گردد.

وی پیرامون وضعیت محمدرضا حسینی بیان داشت: حسینی بازیکن باکیفیت و معین نماینده ای است ولی امروز از شرایط بازی دور بود و احتیاج دارد که هفته به هفته و بازی به بازی بهتر گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "انتقاد از نحوه بازی تیم نفت مسجد سلیمان، فیرپلی را معنا کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد از نحوه بازی تیم نفت مسجد سلیمان، فیرپلی را معنا کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید