اولویت اصلی کشتی فرنگی کسب آخرین سهمیه است

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور با ترکیب کامل در المپیک احتیاج به یک سهمیه دیگر دارد. به همین دلیل محمد بنا گزینه نهایی خود را برای کسب سهمیه وزن 87 کیلوگرم معرفی کرد تا در صورت موفقیت او در گزینشی بلغارستان، کشتی فرنگی ایران با تیمی کامل به توکیو برود.

اولویت اصلی کشتی فرنگی کسب آخرین سهمیه است

کسب آخرین سهمیه برای بنا تا جایی اهمیت دارد که او در تازه ترین اظهارات خود هم اولویت اصلی خود را فعلاً به این موضوع اختصاص داده است. بنا در پاسخ به این سوال که آیا حسن نوری به دلیل ناکامی در قزاقستان شانس اعزام به المپیک را دارد یا خیر هم صراحتاً اعلام نموده فعلاً بحث انتخاب ملی پوش این وزن در اولویت نیست و اول باید سهمیه را کسب کرد.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی همچنان معتقد است، حسین نوری در گزینشی قزاقستان فرصت سوزی کرد و سهمیه وزن 87 کیلوگرم را به سادگی از دست داد. در نتیجه همه چیز به گزینشی بلغارستان موکول شد و حالا باید مسیری سخت تر از قبل برای کسب سهمیه توسط ناصر علیزاده نماینده ایران در این رقابتها طی گردد.

با توجه به اظهارات محمد بنا اگر آخرین سهمیه کشتی فرنگی در بلغارستان کسب شد که یکی از مهمترین اهداف کادر فنی محقق شده است، اما اگر این چنین نشد، مدعیان وزن 87 کیلوگرم تیم ملی به جای میدان عظیم و سرنوشت ساز المپیک باید برای حضور در مسابقات جهانی 2021 نروژ با هم رقابت نمایند.

به هر حال آخرین مرحله از مسابقات انتخابی المپیک با حضور مدعیان جهانی طی روزهای 16 تا 19 اردیبهشت ماه در شهر صوفیه بلغارستان برگزار خواهد شد که طبق اعلام اتحادیه جهانی، نفرات راه یافته به ملاقات فینال این مسابقات، سهمیه المپیک را به دست می آورند.

بر این اساس محمد بنا و حبیب الله اخلاقی به عنوان سرمربی و مربی و همچنین ناصر علیزاده ملی پوش وزن 87 کیلوگرم روز چهارشنبه 15 اردیبهشت ماه برای کسب آخرین سهمیه المپیک راهی بلغارستان می شوند.

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، کشتی فرنگی ایران پیش از این 5 سهمیه المپیک را توسط علیرضا نجاتی، محمدعلی گرایی و امیر قاسمی منجزی در رقابت های جهانی 2019 نورسلطان در اوزان 60، 77 و 130 کیلوگرم و محمدرضا گرایی و محمدهادی ساروی در اوزان 67 و 97 کیلوگرم در مسابقات گزینشی 2021 قزاقستان کسب نموده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اولویت اصلی کشتی فرنگی کسب آخرین سهمیه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولویت اصلی کشتی فرنگی کسب آخرین سهمیه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید