اوکتاویو گریان ایران را ترک کرد، زمان مرحله مقدماتی دنیا تعیین نیست

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، پریا شهریاری در مصاحبه با خبرنگار مهر، درباره جدایی مارکو اوکتاویو از تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت: اوکتاویو زحمات زیادی برای فوتبال ساحلی ایران کشید. او هشت سال سرمربی تیم ایران بود و مقام های زیادی را با این مربی کسب کردیم. دوست داشتیم با این مربی ادامه کار بدهیم اما بعد از بازگشت تیم از مسابقات قهرمانی آسیا، یک مشکل خانوادگی برای او پیش آمد. به همین دلیل این مربی مجبور بود سریع تر به برزیل برگردد.

اوکتاویو گریان ایران را ترک کرد، زمان مرحله مقدماتی دنیا تعیین نیست

وی اضافه نمود: درخواست اوکتاویو برای جدایی از ایران در کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی مطرح و به دلیل همین مشکل، با جدایی اوکتاویو موافقت شد. این مربی ناراحت بود و با گریه ایران را ترک کرد. ما هم ناراحت شدیم که یک مربی بزرگ را از دست دادیم.

رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی در مورد اینکه اوکتاویو سال گذشته هم تیم ایران را به دلیل همین مسائل خانوادگی ترک نموده و مجدداً برگشته بود، توضیح داد: بله، سال گذشته هم یکی از اعضای خانواده اوکتاویو دچار مشکل شد که او مجبور شد دو سه ماه از ایران برود. مجدداً حال همان فرد وخیم شده است و برای همین از تیم ایران جدا شد.

شهریاری درباره انتخاب سرمربی بعدی تیم ملی و اینکه آیا گزینه کمیته فنی مربی داخلی است یا خارجی؟ اظهار کرد: چند گزینه در کمیته فنی مطرح شده که باید آنالیز گردد. زمان آنچنان زیادی هم نداریم. ما مسابقات مقدماتی ساحلی دنیا را در پیش داریم که متاسفانه هنوز تاریخ دقیق آن تعیین نیست. پیش بینی می گردد این مسابقات در مرداد برگزار گردد. با مسئولان مربوطه تماس گرفتیم تا زمان دقیق را به ما اعلام نمایند ولی هنوز میزبان این مسابقات تعیین نشده است.

رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی در سرانجام گفت: در حال حاضر عباس هاشم پور که چند سال در کنار اوکتاویو بود، اردوهای تیم ملی را برگزار می نماید. اردوی بعدی ما از دوم خرداد شروع می گردد. هاشم پور مسابقات لیگ را هم به خوبی رصد می نماید و تمام نفرات و بازیکنان را زیر نظر دارد. او هفته قبل بازی دریانوردان و پارس جنوبی را تماشا و از دل همین مسابقه یک بازیکن شایسته را به تیم ملی دعوت کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اوکتاویو گریان ایران را ترک کرد، زمان مرحله مقدماتی دنیا تعیین نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوکتاویو گریان ایران را ترک کرد، زمان مرحله مقدماتی دنیا تعیین نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید