ایران پیشرفت خوبی داشته است، همایش علم و فوتبال فرصت مناسبی برای پیشرفت است

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، خبرنگاران: مربی بدنساز سابق تیم فوتبال لاتزیو ایتالیا گفت: فوتبال ایران پیشرفت زیادی در چند وقت داشته و رفتن به جام جهانی اتفاق خوبی بود.

ایران پیشرفت خوبی داشته است، همایش علم و فوتبال فرصت مناسبی برای پیشرفت است

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ عینکی باهوش، دی سالوو پس از سرانجام مراسم افتتاحیه همایش علم و فوتبال گفت: در این همایش با آقای بلاتر و کی روش ملاقات کردم. این همایش موقعیت مناسبی است تا ایران در فرهنگ ورزش پیشرفت کند. این همایش موقعیت مناسبی برای آسیا به خصوص ایران بود.

وی که در حاشیه این مراسم با رحمان رضایی صحبت می کرد، گفت: من مربی ایشان نبودم اما زمانی که او در لیگ ایتالیا بود، در لاتزیو مربی بودم و راضی شدم که رضایی را اینجا دیدم.

مربی بدنساز سابق لاتزیو با اشاره به اینکه شناختی جزئی از فوتبال ایران دارد، گفت: فوتبال ایران پیشرفت زیادی در چند وقت اخیر داشته و رفتن به جام جهانی اتفاق خوبی برای ایران بود. رفتن به جام جهانی هدف ایران بود که به این هدف رسید و به نظرم این تیم می تواند در برزیل هم خوب کار کند.

دی سالوو در سرانجام درباره دیدار شب گذشته رئال مادرید و یوونتوس گفت: این بازی را دیدم و بازی خوبی بود که 2 تیم به نتیجه تساوی 2 بر 2 رسیدند. امیدوارم هر 2 تیم بتوانند از گروه شان صعود نمایند.

منبع: تسنیم

به "ایران پیشرفت خوبی داشته است، همایش علم و فوتبال فرصت مناسبی برای پیشرفت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران پیشرفت خوبی داشته است، همایش علم و فوتبال فرصت مناسبی برای پیشرفت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید