بازگشت محدودیت های کرونایی در اتریش، استفاده از ماسک اجباری شد

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، دولت اتریش برای مقابله با شیوع مجدد کرونا بعضی محدودیت ها از جمله استفاده اجباری از ماسک را در بسیاری اماکن عمومی برقرار می نماید.

بازگشت محدودیت های کرونایی در اتریش، استفاده از ماسک اجباری شد

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ عینکی باهوش به نقل از روزنامه کرونن سایتونگ، از روز آدینه استفاده اجباری از ماسک در اتریش برای مقابله با شیوع مجدد کرونا دوباره شروع می گردد.

دولت اتریش روز سه شنبه خبر اجباری شدن مجدد استفاده از ماسک را اعلام نموده بود.

وزیر بهداشت اتریش اعلام نموده است که استفاده اجباری از ماسک در فروشگاه های مواد غذایی، بانک ها، دفاتر پستی و همچنین بازدیدنمایندگان خانه های سالمندان، بیمارستان ها و سایر مراکز درمانی مقرر خواهد شد.

این قانون برای بازدیدنمایندگان، مشتریان و همه کارکنان این اماکن ضرورت دارد.

همچنین قواعد محدود نماینده از روز آدینه برای جهانگرد هایی که به اتریش سفر می نمایند هم وجود خواهد داشت.

بر اساس تصمیمات اتخاذ شده همه جهانگرد هایی که از مناطق خطر کرونایی به اتریش سفر می نمایند حتی در صورت داشتن سند تست منفی کرونا باید در قرنطینه 14 روزه قرار گیرند.

اتریش از اولین کشورهایی بود که استفاده اجباری از ماسک را در دوران شیوع کرونا مقرر کرد که البته در دوران کاهش محدودیت های کرونایی این قانون لغو شده و حالا مجددا با توجه به خطر شیوع کرونا اعمال شده است.

اخیرا رسانه ها گزارش هایی را درباره بعضی شیوع های منطقه ای کرونا در اتریش منتشر نموده و همچنین از شیوع کرونا در بخش صنعت توزیع گوشت این کشور خبر داده اند.

بر اساس گزارش های رسمی تا به حال 19929 نفر در اتریش به کرونا مبتلا شده و 711 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بازگشت محدودیت های کرونایی در اتریش، استفاده از ماسک اجباری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت محدودیت های کرونایی در اتریش، استفاده از ماسک اجباری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید