بزرگترهای استقلال باید به میدان بیایند تا اختلافات حل گردد

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، رضا جلولی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: غفوری و حسینی از بازیکنان خوب استقلال هستند که طرفداران هم آنها را دوست دارند. این دو بازیکن برای تیم زحمت کشیده اند و انشاءالله باز هم در این تیم می مانند و باز هم برای آن زحمت می کشند. باید اختلافی که بین آنها و معاون باشگاه پیش آمده حل گردد تا زمینه تمدید قرارداد آنها فراهم گردد.

بزرگترهای استقلال باید به میدان بیایند تا اختلافات حل گردد

پیشکسوت آبی پوشان گفت: باید به فوتبالیست حق داد که به فکر حق و حقوق خودش باشد. اگر خدایی ناکرده برای آنها اتفاقی بیافتد یا مصدوم شوند، آیا آقایان برای احقاق حقشان پشت این بازیکنان هستند؟

جلولی در مورد رسانه ای شدن اختلاف بین این دو بازیکنان و معاون باشگاه بیان داشت: خیلی عجیب است که این اختلاف رسانه ای شد. مگر یک خانواده مسائل درونی اش را به بیرون می برد؟ آقایان نمی دانند این باشگاه یک خانواده است که به راحتی مسائل درونی را در رسانه مطرح می نمایند؟

هافبک پیشین آبی پوشان گفت: با مسائلی که این باشگاه در سه چهار سال اخیر داشت و این مسائلی که بر آن اضافه می گردد، نوجوانانی که قرار است نسل جدید طرفداران فوتبال را تشکیل دهند جذب این تیم نمی شوند و جمعیت طرفدار استقلال در سالهای آینده تحلیل خواهد رفت.

وی اضافه نمود: بالاخره طرفین باید قدری انعطاف داشته باشند و یک جاهایی مقابل هم کوتاه بیایند تا این اختلافات حل گردد و هرچه زودتر قراردادها تمدید گردد.

جلولی گفت: حتی اگر لازم باشد باید یکی دو بزرگتر و ریش سفید از استقلال وارد گود شوند تا این اختلافات از بین برود. این اختلافات به تیم ضربه می زند و دود آن به چشم خودی ها می رود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بزرگترهای استقلال باید به میدان بیایند تا اختلافات حل گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگترهای استقلال باید به میدان بیایند تا اختلافات حل گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید