بودجه دانشگاه و مصوبات شورای فرهنگی به اطلاع دانشجویان می رسد

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: در زمینه بودجه یا مصوبات شورای فرهنگی دانشگاه و هرچه مربوط به حوزه دانشجویی می شود، محرمانه ای با دانشجویان نداریم.

بودجه دانشگاه و مصوبات شورای فرهنگی به اطلاع دانشجویان می رسد

علی نجفی نژاد، رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه وبلاگ عینکی باهوش با اشاره به بودجه این دانشگاه گفت: بودجه دانشگاه ها مانند همه دستگاه های اجرایی در ردیف های ابلاغی از سوی دولت تعیین می شود و ردیف های اعتباری آن تعیین است.

نجفی نژاد بیان نمود: در بودجه دانشگاه ها تعیین می شود که در حوزه پژوهش یا آموزش، عمرانی و تعمیر و نگهداری دانشگاه چه مقدار باید هزینه شود و این مبالغ معمولا از سوی معاونت دانشجویی دانشگاه و هیات رئیسه به حوزه دانشجوی اطلاع رسانی می شود.

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به شفافیت مصوبات شورای فرهنگی دانشگاه نیز اشاره کرد و گفت: اعضای برخی تشکل های دانشجویی در جلسات شورای فرهنگی در کنار مسئولان دانشگاه حضور دارند و از جزئیات این مصوبات مطلع هستند.

وی بیان نمود: اعضای تشکل های دانشجویی و انجمن های صنفی از جزئیات بودجه فرهنگی دانشگاه مطلعی دارند و تاکنون موردی نداشتیم که اعتراضی از سوی دانشجویان درباره شفافیت در خصوص بودجه دانشگاه مطرح شود.

نجفی نژاد گفت: مصوبه های شورای فرهنگی محرمانه نیست و دانشجویان می توانند در ریز جزئیات این مصوبات قرار گیرند.

وی اظهار داشت: در زمینه بودجه یا مصوبات شورای فرهنگی دانشگاه و هرچه مربوط به حوزه دانشجویی می شود، محرمانه ای با دانشجویان نداریم و همه مسائل به صورت شفاف بیان می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بودجه دانشگاه و مصوبات شورای فرهنگی به اطلاع دانشجویان می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بودجه دانشگاه و مصوبات شورای فرهنگی به اطلاع دانشجویان می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید