تامین اعتبارات پروژه های گردشگری اردبیل با جدیت پیگیری می گردد

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از پیگیری تامین اعتبارات پروژه های گردشگری این استان از سوی نمایندگان اطلاع داد.

تامین اعتبارات پروژه های گردشگری اردبیل با جدیت پیگیری می گردد

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، رضا کریمی نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی امروز سه شنبه 22 آبان 97 در بازدید از تاسیسات گردشگری شهرستان نمین توضیح داد: اهمیت گردشگری بر کسی پوشیده نیست و این حوزه به عنوان محور نخست توسعه استان باید تقویت گردد.

او اضافه نمود: نمایندگان استان در خصوص اهمیت این حوزه اجماع نظر دارند و در عین حال کوشش خود را برای اخذ اعتبارات مناسب برای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری به کار می بندد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی عملکرد اداره کل میراث فرهنگی استان را نیز قابل توجه دانست و تاکید نمود: بازخورد اقدامات و عملکرد این اداره کل در سطح جامعه ملموس و قابل رویت است.

کریمی در خصوص تاسیسات گردشگری شهرستان نمین نیز اضافه نمود: پروژه هایی در حال اجراست که بیانگر توجه اداره کل به احتیاج تمامی مناطق و شهرهای استان است.

او خواهان مشارکت و همکاری تمامی دستگاه های اجرایی در تقویت تاسیسات گردشگری شد و تاکید نمود: گردشگری می تواند اقتصاد مناطق را توسعه بخشد.

آمادگی اداره کل میراث فرهنگی اردبیل برای تامین زیرساخت پروژه های گردشگری

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل نیز در این بازدید گفت: این اداره کل آماده تامین زیرساخت پروژه های گردشگری و سرمایه گذاری است.

نادر فلاحی توضیح داد: در صورتی که طرح سرمایه گذاری به اداره کل ارائه گردد، آماده ارائه تسهیلات و تامین زیرساخت ها هستیم.

او اضافه نمود: سرمایه گذاری در بخش گردشگری قویا مورد حمایت است و در وضعیت فعلی نیز در تمامی شهرهای استان پروژه های متنوعی اجرا می گردد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل در خصوص تامین اعتبار زیرساخت های گردشگری در شهرستان نمین نیز توضیح داد: اداره کل امکانات خود را برای توسعه گردشگری این منطقه به کار بسته است.

فلاحی همچنین در بازدید از موزه صارم السلطنه اضافه نمود: با تامین اعتبار توسط اداره کل و یاری فرمانداری این موزه تجهیز می گردد.

او اضافه نمود: همچنین در کنار این موزه مجموعه گردشگری نیز احداث می گردد که منجر به افزایش ماندگاری مسافران خواهد شد.

منبع: میراث آریا

به "تامین اعتبارات پروژه های گردشگری اردبیل با جدیت پیگیری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تامین اعتبارات پروژه های گردشگری اردبیل با جدیت پیگیری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید