تجمع نیروهای سعودی در نجران هدف موشک نکال یمن نهاده شد

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، سخنگوی نیروهای مسلح یمن از شلیک یک فروند موشک بالستیک جدید به سمت مواضع ائتلاف متجاوزدر نجران اطلاع داد و اظهار داشت، دهها متجاوز بر اثر اصابت این موشک کشته یا زخمی شده اند.

تجمع نیروهای سعودی در نجران هدف موشک نکال یمن نهاده شد

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ عینکی باهوش، سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن بیان کرد، امروز (یکشنبه) یک فروند موشک بالستیک از نوع نکال به محل تجمع و استقرار نیروهای سعودی در سدیس نجران شلیک شد.

بر اساس گزارش شبکه المسیره، سریع گفت: این موشک بدقت به هدف اصابت نموده و ده ها کشته و مجروح بر جای گذاشته است.

این مقام یمنی شرح داد که شبه نظامیان وابسته به عربستان سعودی در این منطقه در حال آماده شدن برای عملیات های جدید بودند و شلیک این موشک پس از رصد دقیق اطلاعاتی انجام شد.

سخنگوی ارتش و کمیته های مردمی یمن شنبه (دیروز) در کنفرانسی خبری به تشریح آخرین دستاوردهای ارتش یمن بویژه پدافند هوایی این کشور پرداخت.

در این کنفرانس خبری از دو سامانه پدافندی فاطر و ثاقب 1 رونمایی شد. سریع گفت: فاطر 1 که از سال 2017 به کار گرفته شده پیروز شده با جنگنده های دشمن از نوع اف 16، اف 15 و میراژ و تایفون مقابله کند.

وی اضافه کرد؛ سامانه ثاقب نیز از 2017 به خدمت گرفته شده و در شش سپتامبر پیروز شد با بالگرد آپاچی در شهر الحدیده مقابله کند (جزئیات بیشتر) .

ص

منبع: خبرگزاری فارس

به "تجمع نیروهای سعودی در نجران هدف موشک نکال یمن نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجمع نیروهای سعودی در نجران هدف موشک نکال یمن نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید