تشکیل شعب ویژه رسیدگی به جرائم انتخاباتی در لرستان

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، رئیس کل دادگستری لرستان گفت: فعالیت شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخابات در استان شروع شده است.

تشکیل شعب ویژه رسیدگی به جرائم انتخاباتی در لرستان

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، محمد رزم در جلسه ستاد پیشگیری از جرائم انتخابات بیان نمود: در همه دادگستری ها شعب بدوی و تجدیدنظر رسیدگی به تخلفات احتمالی انتخابات تشکیل شده و همه فعالیت نامزدهای انتخابات رصد خواهد شد.

محمود ثمینی، رئیس ستاد انتخابات لرستان نیز در این جلسه، اظهار کرد: مصمم هستیم با کمک همه عوامل برگزاری انتخابات و نظر به حق الناس بودن رأی مردم، انتخابات پیش رو را در کمال سلامت برگزار کنیم.

تیمور سپهوند، مسئول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات لرستان نیز از دستگاه قضایی خواست با تخلفات زودهنگام کاندیداها برخورد کند.

علی رضا شیروی، مدیرکل صداوسیمای مرکز لرستان نیز گفت: رسانه استانی بر مبنای سه راهبرد مشارکت گسترده مردم، حفظ بی طرفی در حین انقلابی عمل کردن و تشریح معیارها و ملاک ها بر اساس گفتمان ولایت فقیه و قانون اساسی با برنامه متنوع و اثرگذار اطلاع رسانی خواهیم کرد.

حاجی محمد مهدیان نسب، فرمانده انتظامی لرستان نیز اظهار کرد: فضای حقیقی و مجازی به طور کامل رصد می شود و نامزدها مراقب رفتارهای خلاف قانون خود باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تشکیل شعب ویژه رسیدگی به جرائم انتخاباتی در لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل شعب ویژه رسیدگی به جرائم انتخاباتی در لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید