تصویر خودروی جدید تویوتا لو رفت

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، تویوتا که این روز ها بسیار کوشش می نماید اخبار و اطلاعات مربوط به عرضه خودرو های جدید خود را مخفی نگه دارد با انتشار عکسی از تازه ترین محصول خود شگفت زده شده است.

تصویر خودروی جدید تویوتا لو رفت

به گزارش، سوپرا 2020 تازه ترین اتومبیلی است که تویوتا به دنبال عرضه آن در سال آینده میلادی است و تا به حال امکانات و ویژگی هایش را مخفی نگه داشته است.

دو هفته پیش اولین عکس از این خودرو در اینترنت منتشر شد و حالا عکس دیگری از پشت خودروی اسپورت مذکور اطلاعات بیشتری در مورد ظاهر آن در دسترس علاقمندان قرار می دهد.

کارشناسان می گویند این خودرو از نظر ظاهر شباهت زیادی به خودروی مفهومی FT-1 دارد که در سال 2014 توسط این شرکت ژاپنی رونمایی شده بود. گفته می گردد سوپرا2020 از سیستم ترمز منحصر به فردی نیز برخوردار است.

منابع آگاه می گویند بر روی این خودرو موتوری با قدرت 382 اسب بخار و گشتاور 369 پوند-پا نصب شده است. یک پوند-پا برابر گشتاور فراوری شده توسط یک پوند-نیرو در مسافتی عمود به اندازهٔ یک پا از یک نقطه اتکا است. انتظار می رود اولین رونمایی رسمی از این خودرو در تاریخ 14 ژانویه در نمایشگاه بین المللی خودروی آمریکای شمالی انجام گردد.

منبع: مهر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تصویر خودروی جدید تویوتا لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویر خودروی جدید تویوتا لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید