توصیه مربی خلاق نمایش های کودک به والدین برای روز های قرنطینه

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، آناهیتا غنی زاده گفت: شاید هرگز به این اندازه زمان نداشته ایم تا در کنار خانواده و به دور از حاشیه های فراوان زندگی باشیم.

توصیه مربی خلاق نمایش های کودک به والدین برای روز های قرنطینه

آناهیتا غنی زاده کارگردان تئاتر کودک و نوجوان, پژوهشگر و مربی خلاق نمایش های کودک، در مورد روزهای قرنطینه و پیشنهاد به والدین در گفت و گو با خبرنگار گفت: مهمترین چیزی که می توانم به والدین پیشنهاد کنم, حفظ آرامش و روحیه است. همه ما می دانیم شرایط فعلی بسیار سخت و عبور از آن کار راحتی نیست؛ اما باید باور داشته باشیم که این موقعیت اضطراری گذراست. موقعیتی که کم و بیش شامل حال همه دنیا می گردد. بنا بر این با مدیریت و درایت می توانیم از این شرایط استفاده و آن را به فرصت هایی مناسب تبدیل کنیم.

وی با اشاره به اینکه شاید هرگز به این اندازه زمان نداشتیم تا در کنار خانواده و به دور از حاشیه های فراوان زندگی باشیم، بیان نمود: شاید سال هاست که با هم صحبت ننموده و خاطرات خوش را با دیدن عکس ها و ورق زدن کتاب های شعر یادآور نشده ایم. شاید مدت هاست که دور هم آشپزی ننموده و غذای لذیذی که با یاری هم تهیه نموده، میل ننموده باشیم و یا دسته جمعی ورزش و شادی ننموده ایم. پس بیایید به جای اینکه اضطراب را با حضور مداوم در فضای مجازی بیشتر کنیم، در آرامش کنار هم به موسیقی گوش دهیم و با فرزندان خود مهربان تر باشیم و عشق و محبت را بیش از همواره تقدیم آن ها کنیم. بیایید در خانه بمانیم و با رعایت بهداشت و حفظ آرامش کرونا و کرونا ها را شکست دهیم.

او ادامه داد: در این بین حتماً لحظاتی خواهیم داشت که با هم ایده های خود را قسمت کنیم. اجازه دهیم پس از گذشت این دوران سخت، روز های شیرینی را که برای خود و فرزندانمان آفریدیم به یاد آوریم. شاید بگویید زیادی خوش بین هستم و به مسائل واقع بین نیستم، اما به امتحان کردن آن می ارزد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "توصیه مربی خلاق نمایش های کودک به والدین برای روز های قرنطینه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه مربی خلاق نمایش های کودک به والدین برای روز های قرنطینه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید