فراوری ضدعفونی کننده موبایل، تبلت، تجهیزات پزشکی، پول و چک

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، رئیس پارک علم و فناوری قزوین از فراوری دستگاه ضدعفونی کننده موبایل، تبلت، تجهیزات پزشکی، پول و چک در این پارک اطلاع داد.

فراوری ضدعفونی کننده موبایل، تبلت، تجهیزات پزشکی، پول و چک

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ عینکی باهوش به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، مافی رئیس پارک علم و فناوری قزوین در نشست مجازی وزیر علوم، با روسای پارک های علم و فناوری کشور که با موضوع آنالیز دستاوردهای پارک ها در مبارزه با بیماری کویید-19 برگزار گردید، از فراوری دستگاه ضدعفونی نماینده موبایل، تبلت،تجهیزات پزشکی ، پول و چک در این پارک اطلاع داد.

وی در این نشست مجازی گفت: از تاریخ سوم اسفندماه 5 شرکت مستقر در این پارک فراوری انبوه بیش از 100 هزار لیترمحلول های ضدعفونی با ویژگی های خاص و غیرالکلی را به بازار عرضه کردند.

وی با بیان اینکه برای این محلول های ضدعفونی از کشورهای ترکیه و افغانستان تقاضای خرید داشتیم ولی فعلاً فقط به بازار های داخلی عرضه می کنیم، گفت: سامانه های ضدعفونی نماینده، تونل ضدعفونی نماینده اتوماتیک مخصوص کف کفش، دستگاه ضدعفونی نماینده الکترو اپتیکی و ساخت داروی درمانی کرونا که خوراکی و تک دوز بوده و اکنون در مرحله آزمایش های بالینی است، از دیگر اقدامات این پارک در راستای مقابله با ویروس کرونا بوده است.

ساخت تونل ضدعفونی نماینده در پارک علم و فناوری البرز

ربانی، رئیس پارک علم و فناوری البرز در ادامه با اعلام ساخت تونل ضدعفونی نماینده دراین پارک گفت: فراوری تب سنج دیجیتالی، محلول ضدعفونی نماینده غیر الکلی، کار بر روی فراوری واکسن کرونا، فراوری ماسک و تجهیزات پزشکی از دیگر اقدامات این پارک در مقابله با شیوع ویروس کرونا است.

وی اضافه نمود: در این خصوص 16 شرکت فناور و دانش بنیان وارد عمل شده اند و در مجموع تا کنون 40 هزار عدد ماسک، 90 هزار لیتر فراوری روزانه محلول های ضدعفونی نماینده و فراوری 3200 دست لباس بیمارستانی و تجهیزات پزشکی فراوری شده است.

طراحی بازی های رومیزی و برخط برای استفاده افراد در خانه ها در پارک علم و فناوری یزد

لطفی، رئیس پارک علم و فناوری یزدبا اعلام طراحی بازی های فکری و رومیزی ، پروژه دانشگاه هوشمند و مشاوره های آنلاین و بازی های آنلاین در راستای بهبود شرایط فاصله گذاری اجتماعی گفت: از مجموع 300 شرکت فناور در این پارک، 15 شرکت به طور مستقیم در مورد مقابله با شیوع ویروس کرونا فعالیت می نمایند و فراوری کیت های تشخیص کرونا، ساخت دستگاه های ضدعفونی نماینده پرتابل در محل های پراضطراب، 5کیوسک سلامت، 1000 دستگاه تب سنج و40 هزار لیتر مواد ضدعفونی نماینده از دیگر فعالیت های این شرکت هاست.

وی اضافه نمود: در راستای حمایت از شرکت های دانش بنیان مبلغ 9میلیارد وام از طرف صندوق نوآوری و شکوفایی در اختیار این شرکت ها قرار گرفته است.

فراوری داروهایی برای تقویت بدن انسان در پارک علم و فناوری قم

اخوان، رئیس پارک علم و فناوری قم با بیان اینکه این پارک داروهایی برای تقویت بدن انسان برای مقابله با ویروس کرونا فراوری نموده است، گفت: فراوری ماسک های N95 و N99، محصولات مورد احتیاج بیمارستان هاو محلول های ضدعفونی نماینده از دیگر فراوریات این پارک است.

وی همچنین به مواردی از قبیل تخفیف 30 درصدی اجاره بها به شرکت های فناور و استمهال سه ماهه تسهیلات ارائه شده در جهت حمایت از معافیت این شرکت ها اشاره نمود.

طراحی نرم افزار فاصله گذاری اجتماعی در پارک علم و فناوری لرستان

شاه کرمی، رئیس پارک علم و فناوری لرستان از طراحی نرم افزار فاصله گذاری اجتماعی دراین پارک اطلاع داد و گفت: طرح کیت تشخیص کرونا که از طریق فناوران این پارک طراحی شده است از طرف انستیتو پاستور تایید شده و به زودی فراوری انبوه آن شروع می گردد.

وی همچنین از فراوری 110 هزار لیتز مواد ضدعفونی نماینده و 38 هزار عدد ماسک تنفسی در این پارک اطلاع داد.

منبع: خبرگزاری فارس

به "فراوری ضدعفونی کننده موبایل، تبلت، تجهیزات پزشکی، پول و چک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری ضدعفونی کننده موبایل، تبلت، تجهیزات پزشکی، پول و چک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید