جزئیات حریق در مجموعه ورزشی آبی در کرج، آتش سوزی مصدومیت و تلفات جانی نداشت

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به جزئیات حریق در یک مجموعه ورزشی آبی در گرمدره گفت: خوشبختانه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم.

جزئیات حریق در مجموعه ورزشی آبی در کرج، آتش سوزی مصدومیت و تلفات جانی نداشت

سید جلال ملکی در گفت و گو با وبلاگ عینکی باهوش، در این باره اظهار کرد: ساعت 18:48 پنجشنبه شب در پی تماس از طرف همکارانشان در آتش نشانی گرمدره یک مورد آتش سوزی در یک مجموعه ورزشی در همان محدوده به سامانه 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن دو ایستگاه آتش نشانی به همراه دو دستگاه بالابر هیدرولیکی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: عوامل آتش نشانی گرمدره، آتش نشانی کرج و آتش نشانی شهر قدس نیز به همراه تجهیزات در محل حضور داشتند. آتش نشانی تهران نیز به همکاران اضافه شده و عملیات را آغاز کردند. این محل مجموعه ورزشهای آبی بود که سوله ای به وسعت 20هزار متر و با ارتفاع 20 متر بود. این محل برای برگزاری ورزش ها و تفریحات آبی بود که به گفته کسانی که در محل حضور داشتند دو سالی بود از این مجموعه استفاده نمی شد.

ملکی اظهار کرد: سقف این مجموعه آجری و بتنی نبود و حدود 1000 متر از آن کاملا شعله ور بود. به دلیل ارتفاعی که داشت دسترسی به آن سخت بود و آتش به بخشی از دیواره های کناری نیز سرایت کرده بود.

وی ادامه داد: دیواره های اطراف نیز شعله ور بود و به دلیل ذوب شدن سقف های در حال سوختن، بخشی از لوازم داخل سوله نیز دچار آتش سوزی شده بود. آتش نشانان با هماهنگی یکدیگر عملیات را آغاز کردند و پس از مدتی پیروز شدند آتش را خاموش کنند. خوشبختانه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم.

ملکی در سرانجام گفت: در مرحله سرانجامی و لکه گیری، آتش نشانان تهران محل حادثه را به عوامل گرمدره و کرج تحویل دادند و مراجعت کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "جزئیات حریق در مجموعه ورزشی آبی در کرج، آتش سوزی مصدومیت و تلفات جانی نداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات حریق در مجموعه ورزشی آبی در کرج، آتش سوزی مصدومیت و تلفات جانی نداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید