جودی در تبادل نظر با خبرنگاران بیان کرد تصویربرداری فوق لیسانسه ها هشت ماه طول می کشد ، اضافه شدن بازیگر جدید به پروژه

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، تهیه کننده فوق لیسانسه ها گفت: گروه فراوری در محدوده پارک یا بوستان سعادت آباد مشغول تصویربرداری هستند که مدت هشت ماه طول می کشد.

جودی در تبادل نظر با خبرنگاران بیان کرد تصویربرداری فوق لیسانسه ها هشت ماه طول می کشد ، اضافه شدن بازیگر جدید به پروژه

رضا جودی تهیه کننده در تبادل نظر با خبرنگار،درباره مراحل فراوری مجموعه تلویزیونی فوق لیسانسه ها گفت: در حال حاضر گروه فراوری در محدوده پارک یا بوستان سعادت آباد مشغول به تصویربرداری هستند.

وی ادامه داد: در این مدت بازیگر جدیدی به پروژه اضافه نشده اما در ادامه شاهد حضور بازیگر جدید خواهیم بود.

جودی پیرامون زمان خاتمه تصویربرداری عنوان نمود:با توجه به شرایط موجود تصویربرداری حدود هشت ماه زمان می برد.چراکه همانند لیسانسه ها لوکیشن های متعدی داریم.

لازم به ذکر است :فوق لیسانسه ها به نویسندگی سروش صحت و ایمان صفایی و کارگردانی سروش صحت، در دو فصل به فراوری رسید و از شبکه سه سیما پخش شد.فصل سوم آن با نام فوق لیسانسه ها برای فراوری در این شبکه تصویب شدو اواخر فروردین ماه کلید خورد تا برای پخش از شبکه سه سیما آماده گردد.

هوتن صبور، امیر کاظمی، امیرحسین رستمی، عرفان برزین، بهنام تشکر، بیژن بنفشه خواه، مهران رجبی، متین ستوده، رویا میرعلمی، کاظم سیاحی، عزت الله مهرآوران، آتنه فقیه نصیری از بازیگران مشترک در دو فصل این سریال هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "جودی در تبادل نظر با خبرنگاران بیان کرد تصویربرداری فوق لیسانسه ها هشت ماه طول می کشد ، اضافه شدن بازیگر جدید به پروژه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جودی در تبادل نظر با خبرنگاران بیان کرد تصویربرداری فوق لیسانسه ها هشت ماه طول می کشد ، اضافه شدن بازیگر جدید به پروژه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید