جوسازی روزنامه قطری علیه داور پرسپولیس - السد

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، روزنامه الرای قطر داور دیدار پرسپولیس و السد را ضعیف دانست و به انتقاد از تصمیم های اخیر او در دیدار برگشت مرحله گروهی دو تیم پرداخت.

جوسازی روزنامه قطری علیه داور پرسپولیس - السد

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش و به نقل از الرای، پرسپولیس و السد خود را آماده دیدار حساس دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا می نمایند. کنفدراسیون فوتبال آسیا دیلان پریرا سریلانکایی را به عنوان داور وسط این دیدار انتخاب نموده است.

روزنامه الرای انتخاب این دوار را شایسته نمی داند و به بازیکنان السد هشدار دارد. این روزنامه قطری نوشت: داور سریلانکایی بسیار ضعیف است و شایسته قضاوت این دیدار نیست. او دیدار برگشت پرسپولیس و السد در مرحله گروهی را قضاوت کرد و بسیار به سود تیم ایرانی سوت زد تا جایی که به بازیکنان پرسپولیس این اجازه را دارد که بازی خشن خود را ادامه دهند بدون آنکه آنها را جریمه کند.

روزنامه الرای در ادامه نوشت: داور بازی باید سیدجلال کاپیتان پرسپولیس را از بازی اخراج می کرد اما او روی آن صحنه که کاپیتان پرسپولیس مانع از حمله السد شد مدارا کرد و به او کارت نداد که این اعتراض زیاد بازیکنان السد را به دنبال داشت. تصمیمات عجیب این داور ضعیف سریلانکایی اعتراض بازیکنان و مربی السد را به دنبال داشت و باید در این دیدار حساس بازیکنان السد بسیار مراقب باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "جوسازی روزنامه قطری علیه داور پرسپولیس - السد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوسازی روزنامه قطری علیه داور پرسپولیس - السد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید