حضور نماینده اطلاع رسانی گردشگری ایران در نمایشگاه بین المللی فرهنگ و زبان برلین

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، نمایشگاه بین المللی فرهنگ و زبان با حضور 30 کشور دنیا و نماینده اطلاع رسانی گردشگری ایران در آلمان برگزار گردید.

حضور نماینده اطلاع رسانی گردشگری ایران در نمایشگاه بین المللی فرهنگ و زبان برلین

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش به نقل از روابط عمومی کانون دنیا گردی و اتومبیل رانی جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه بین المللی 150 غرفه از 30 کشور دنیا حضور داشتند و به معرفی فرهنگ و زبان کشور خود پرداختند.

همچنین نمایندگی اطلاع رسانی گردشگری ایران در برلین با همکاری انستیتو فرهنگی حافظ با اجاره غرفه ای کوشش کرد تا ویژگی های هویت فرهنگی جامعه ایرانی را در سه محور جاذبه های گردشگری، زبان فارسی و هنر خوشنویسی به علاقه مندان و بازدیدکنندگان این دوره از نمایشگاه معرفی کند.

به گفته علی اکبر طریقت نماینده اطلاع رسانی گردشگری ایران در برلین، غرفه ایران در نمایشگاه بین المللی فرهنگ و زبان با استقبال خوبی روبه رو شد.

اطلاع رسانی پیرامون نحوه سفر به ایران، نحوه دریافت روادید کشورمان، نحوه شرکت در دوره های آموزش زبان فارسی در دانشگاه های ایران، امکانات فراگیری زبان فارسی در برلین و ... از مهمترین خدمات این غرفه بود.

نمایندگی اطلاع رسانی گردشگری ایران با هماهنگی هیأت مدیره انستیتو فرهنگی حافظ و دانشگاه اصفهان اقدام به برگزاری سه دوره مختلف 21 روزه آموزش زبان فارسی همراه با ایران گردی در سال 2019 میلادی خواهد نمود که در قالب بروشورهای چاپ شده میان علاقه مندان توزیع شد.

برپایی کارگاه ویژه و فشرده هنر خوشنویسی فارسی با قلم و دوات با حضور دانشجویان و سایر علاقه مندان آلمانی و اروپایی و برپایی کلاس فارسی آموزی از دیگر فعالیت های این غرفه بود.

سخنرانی پیرامون سهم میراث فرهنگ و هنر ایرانی در فهرست میراث دنیای یونسکو از دیگر برنامه های تدوین شده بود که از سوی آندریا روشکه همراه با نمایش فیلمی با این موضوع اجرا شد.

منبع: میراث آریا

به "حضور نماینده اطلاع رسانی گردشگری ایران در نمایشگاه بین المللی فرهنگ و زبان برلین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور نماینده اطلاع رسانی گردشگری ایران در نمایشگاه بین المللی فرهنگ و زبان برلین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید