خبرنگاران قدردانی سفیر افغانستان از اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استان کرمان

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، کرمان - خبرنگاران - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: سفارت افغانستان در تهران از اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی این استان برای یاری های بشردوستانه نسبت به اتباع این کشور قدردانی کرد.

خبرنگاران قدردانی سفیر افغانستان از اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استان کرمان

محمدصادق بصیری رو آدینه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ عینکی باهوش اضافه نمود: سفارت افغانستان در تهران با انتشار پیامی مراتب تقدیر خود را از اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان به سبب توزیع یاری های بشردوستانه در راستای کنترل ویروس کرونا گفت.

وی ادامه داد: با اجرای طرحی ویژه با تحقیقات میدانی و تکمیل پرسشنامه در بین پنجهزار نفر از اتباع کشور افغانستان در استان کرمان ، 2 گروه نیازمند و بسیار نیازمند شناسایی شدند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان توضیح داد: تا به امروز بسته های بهداشتی بین این 2 گروه توزیع شده و توزیع بسته های غذایی نیز در آینده انجام خواهد شد.

بصیری بیان داشت: سفارت افغانستان در تهران ضمن تقدیر از مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان خواهان تداوم یاری ها به ویژه از سوی خیرین شده است.

به گفته مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور، فعالیت های پیشگیرانه و مقابله با ویروس کرونا در بین اتباع کشور افغانستان در استان کرمان نیز شروع شده و همچنان ادامه دارد.

علی شفیعی زرندی خاطر نشان کرد: اتباع افغانستان نیز از خدمات درمانی مقابله با ویروس کرونا مانند هموطنان ایرانی برخوردار هستند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران قدردانی سفیر افغانستان از اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استان کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران قدردانی سفیر افغانستان از اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استان کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید