خبرنگاران مصرف سوخت خودرو در آستارا 61 درصد کاهش یافت

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، آستارا - خبرنگاران - رئیس شرکت پخش فراورده های نفتی آستارا گفت: مصرف سوخت خودرو در این شهرستان در مقایسه با فروردین ماه سال قبل، به دلیل محدودیت های تردد، 61 درصد کاهش یافته است.

خبرنگاران مصرف سوخت خودرو در آستارا 61 درصد کاهش یافت

محمد علیاری روز سه شنبه در بازدید از صندلی های سوخت آستارا اظهار کرد: اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و کنترل مبادی ورودی شهرها باعث کاهش حضور گردشگران و میزان توزیع سوخت در صندلی ها شده است.

وی ادامه داد: در راستای مصوبات ستاد پیشگیری از بیماری کرونا، اقلام و البسه بهداشتی به متصدیان صندلی های سوخت داده می گردد، اما برای ضدعفونی صندلی ها به همکاری شهرداری ها احتیاج است.

رئیس شرکت پخش فراورده های نفتی آستارا اضافه نمود: یکی از صندلی داران سوخت به دستورالعمل های شرکت مبنی بر رعایت نکات و موازین بهداشتی بی توجه بود و این قبیل متصدیان، با هماهنگی فرمانداری به دادستانی معرفی می شوند.

ویروس کرونا جزو خانواده بزرگی از ویروس ها است و از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری سارس را شامل می گردد و در معمولی ترین حالت، باعث سرماخوردگی می گردد اما در مواردی باعث سندروم حاد تنفسی یا همان سارس می گردد که نشانه های ابتلا به آن تب، سرفه و تنگی نفس است.

این ویروس که شیوع آن از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در چین آغاز شد، علاوه بر 30 استان و منطقه چین، به بیش از 190 کشور از جمله آمریکا، استرالیا، تایلند، مالزی، کره جنوبی، ژاپن، کانادا، سوئد، اسپانیا، فرانسه، امارات متحده عربی و ایران نیز سرایت نموده است.

شهرستان گردشگرپذیر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت و پنج صندلی سوخت در منتهی الیه غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران مصرف سوخت خودرو در آستارا 61 درصد کاهش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مصرف سوخت خودرو در آستارا 61 درصد کاهش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید