خرید از کارخانه فرش کاشان با قیمت عالی به نفع مشتریان

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، فرش یکی از وسایل و یا ابزار مورد احتیاج در هر منزل است. فرش های ماشینی و دستباف هر کدام جذابیت های خاص خود را دارند و همین موضوع سبب می گردد تا افراد قدرت انتخاب و خرید بیشتری را داشته باشند.

خرید از کارخانه فرش کاشان با قیمت عالی به نفع مشتریان

کارخانه فرش کاشان

یکی از فرش های محبوب که تنوع بسیار زیادی دارد، فرش کاشان است. فرش ها فضای زیادی از محیط را اشغال می نمایند، در نتیجه در دکوراسیون و طراحی داخلی منزل به شدت موثر است. گفتنی است که فرش انتخابی باید با سایر وسایل هماهنگ باشد. گفتنی است که انتخاب فرش به سلیقه فرد بستگی دارد.

فرش کاشان 700 شانه:

فرش های 700 شانه یکی از فرش های ماشینی به شمار می رود که به عنوان فرش های پر مصرف محسوب می گردد. فرش های 700 شانه در دو کیفیت فراوری می شوند و به فرش 700 شانه اورجینال و تبدیلی معروف است. فرش کاشان 700 شانه اورجینال فرشی است که تراکم عرضی و شانه آن شامل 700 گره است و تراکم طولی آن بین 2100 الی 3000 گره است. در حقیقت تراکم طولی به تعداد گره های ایجاد شده در یک متر از طول گفته می گردد، بعلاوه تراکم عرضی به تعداد گره های موجود در یک متر از عرض گفته می گردد. فرش های 700 شانه نسبت به سایر فرش ها از نظر اقتصادی به صرفه تر هستند.

فرش کاشان 700 شانه تبدیلی نوع دیگری از فرش های ماشینی است. این فرش در حقیقت نوعی فرش 500 شانه است. برای فراوری این نوع فرش از دستگاه های 500 شانه استفاده می گردد، سپس با استفاده از تغییرات مورد احتیاج در دستگاه، فرش با تراکم عرضی 700 گره و تراکم طولی 1500 گره ارائه می گردد.

فرش ماشینی کاشان

فرش 700 شانه طرح یکی دیگر از انواع فرش ماشینی 700 شانه است. این فرش در حقیقت نوعی فرش 500 شانه است که طرح و نقشه آن مانند طرح و نقشه های تازه فرش های 700 شانه اورجینال است.

قیمت فرش

فرش 700 شانه تبدیلی نسبت به فرش کاشان 700 شانه اورجینال کمتر است، بعلاوه دارای کیفیت کمتری است.

فرش کاشان 1000 شانه:

این فرش یکی دیگر از فرش های ماشینی است که کیفیت بالاتری نسبت به فرش های 500 شانه و 700 شانه دارد. فرش کاشان 1000 شانه دارای تراکم عرضی 1000 است. در حقیقت در یک متر از عرض این نوع فرش 1000 گره زده شده و در یک متر از طول آن 3000 گره ایجاد شده است. در نتیجه تراکم طولی آن 3000 گره است. دوام فرش با تراکم فرش رابطه مستقیم دارد. در حقیقت هر چقدر تراکم فرش بیشتر باشد، فرش نهایی با کیفیت تر بوده و دوام بالاتری خواهند داشت.

قیمت فرش 1200 شانه تراکم 3600 گل برجسته

فرش کاشان 1200 شانه به فرشی گفته می شوند که تراکم طولی و تراکم عرضی آن بالا است. این نوع فرش یکی از فرش های بسیار ظریف و ریز بافت به شمار می رود که از کیفیت فوق العاده ای برخوردار است. فرش 1200 شانه، به علت ظرافت و زیبایی بسیار بالا بیشتر جنبه تزیینی دارد. تعداد شانه و تراکم با مقدار ضخامت فرش رابطه عکس دارد. در حقیقت با افزایش تراکم های طولی و تراکم عرضی، ضخامت فرش کاهش می یابد و فرش نازک تر می گردد. فرش های 1200 شانه دارای نقش های پیچیده، ریز و پرکار هستند. قیمت این نوع فرش نسبت به فرش های 1000 شانه، 700 شانه و 500 شانه کمتر است.

خرید فرش کاشان:

خرید فرش به ویژه فرش کاشان کار نسبتا دشواری است. در خرید فرش کاشان بهتر است نکات مختلفی را مانند قیمت فرش، نوع فرش، رنگ فرش، تراکم و شانه فرش و ... را مورد آنالیز و دقت قرار داد. یکی از عوامل مهم در خرید فرش کاشان قیمت آن است. در هنگام خرید فرش، اگر فرش قیمت مناسب داشته باشد به راحتی می توان فرش مورد نظر را خریداری کرد. یکی از برترین روش ها برای خرید فرش مورد نظر با قیمت پایین تر تنها با مراجعه به کارخانه فرش امکان پذیر است. در حقیقت سود زیاد مانع از خرید فرش مورد نظر می گردد، در نتیجه هنگام مراجعه به فروشگاه ها و مراکز نامعتبر جهت خرید فرش، به علت قیمت بالای فرش ها باید فرشی با کیفیت پایین تر و یا با متراژ کمتر را خریداری کرد در نتیجه برای خرید فرش کاشان با قیمت مناسب تر و کیفیت بالا، برترین روش مراجعه به کارخانه و یا نمایشگاه است.

مراجعه به کارخانه و خرید فرش کاشان از نمایشگاه علاوه بر قیمت پایین مزایای دیگری نیز دارد که می توان به تنوع بسیار زیاد محصولات، انتخاب فرش با طرح های تازه و کاملا به روز، استفاده از تخفیفات ویژه فرش کاشان و ... اشاره نمود.

فرش ماشینی کاشان

خرید فرش کاشان با تنوع زیاد از درب کارخانه:

همان طور که گفته شد با مراجعه به کارخانه فرش، جهت خرید فرش مزایای زیادی خواهد داشت. فرش های موجود در کارخانه تنوع بسیار زیادی دارند در حقیقت رنگ بندی و طرح فرش های موجود در کارخانه بسیار متنوع است، بنابراین انتخاب آن با هر نوع سلیقه امکان پذیر است. طرح های ایجاد شده به وسیله برترین طراحان طراحی می گردد. به علت تنوع زیاد محصولات موجود در کارخانه انتخاب فرش با هر سلیقه و توان اقتصادی امکان پذیر است، گفتنی است که هماهنگ کردن آن با سایر وسایل نیز به راحتی انجام می گردد. ناگفته نماند که در صورت وجود مشکل، پیگیری آن راحت تر انجام می گردد.

در نهایت

اگر قصد دارید فرش های ظریف را بخرید، سراغ فرش هایی با شانه کمتر بروید. اما اگر دوام و مقاومت فرش برایتان اهمیت دارد، بهتر است فرش های کم تراکم را انتخاب کنید. لام به ذکر است که با مراجعه به کارخانه و یا نمایشگاه مربوط به کارخانه می توان فرش مورد نظر را با قیمت پایین تری خریداری کرد. در حقیقت خرید فرش به صورت مستقیم از درب کارخانه با حذف واسطه ها انجام می گردد. ناگفته نماند که محل استفاده از فرش در انتخاب آن بسیار موثر است.

منبع: ایرنا زندگی

به "خرید از کارخانه فرش کاشان با قیمت عالی به نفع مشتریان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید از کارخانه فرش کاشان با قیمت عالی به نفع مشتریان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید