درخواست پزشک سابق کاخ سفید برای آزمایش سلامت ذهنی از بایدن

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، خبرگزاری خبرنگاران- پزشک سابق کاخ سفید گفت، از آنجایی که دونالد ترامپ قبلا تست سنجیدن قوای ذهنی داده است جو بایدن هم باید این تست را بدهد.

درخواست پزشک سابق کاخ سفید برای آزمایش سلامت ذهنی از بایدن

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش؛ رانی جکسون، عضو جمهوری خواه مجلس کنندگان آمریکا و پزشک سابق کاخ سفید در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ در مصاحبه با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز، از دموکرات ها خواست خواسته های قبلی خود را درباره آنالیز توانایی های شناختی رئیس جمهور دنبال کنند و جو بایدن را هم در همین زمینه ارزیابی کنند.

جکسون اضافه نمود، نشریه های چپ افراطی و مهم می خواهند این استاندارد نو برای هر کسی انجام گردد که می خواهد کشور ما را اداره کند و فرمانده کل قوا و رئیس دولت ما باشد.

پزشک سابق کاخ سفید که این تست را برای ترامپ انجام داده بود، شرح داد که این یک تست هوش نیست بلکه یک تست استاندارد برای مسائل مرتبط با سن از جمله زوال عقل و کاهش توانایی های شناختی است.

در پی برآورد ها درباره توانایی های ذهنی ترامپ یک سال پس از ریاست جمهوری اش، وی موافقت کرد ارزیابی شناختی مونترال را که اختلال حافظه را نشان می دهد، انجام دهد.

کاخ سفید ماه گذشته بیان کرد بایدن قرار است اواخر سال جاری تست فیزیکی هم انجام دهد. ترامپ و باراک اوباما هم در شروع سال دوم ریاست جمهوری خود این تست را انجام دادند.

در اکتبر 2020، نانسی پلوسی، رئیس مجلس کنندگان، به منظور ارزیابی توانایی روسای جمهور آینده آمریکا، طرحی را برای ایجاد کمیسیونی از مشاوران سلامت از هر دو حزب ارائه داد.وی سال گذشته به وبلاگ عینکی باهوش گفت: این طرح برای روسای جمهور آینده اعمال می گردد، اما ضروری است برای مشخص سلامت رئیس جمهور کنونی هم اقدام گردد. قضاوت درباره سلامت رئیس جمهور برعهده ما نیست.

اخیراً رفتار آشفته و گاف های آشکار بایدن موجب شده که محافظه کاران آمریکایی موضوع ناتوانی وی را مجدد مطرح کنند. فیلم های ویدئویی از گاف های لفظی و اشتباهات بایدن از زمان ریاست جمهوری مانند فراموش کردن نام مقام های خود در نشست ها هم تاییدی بر ناتوانی جسمانی و ذهنی وی است.

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا اخیراً در گافی نو سه بار نام سوریه و لیبی را با هم قاطی کرد. اجلاس اخیر گروه هفت را هم به صحنه یکی دیگر از اشتباهات خجالت آور بایدن تبدیل کرد، وقتی که او خودش هم مطمئن نبود درباره کدام کشور، سوریه یا لیبی حرف می زند.

کاربران اینترنت و شبکه های اجتماعی با دست به دست کردن ویدئوی سخنان بایدن بیش از آن که سرگرم شوند، ابراز تاسف کردند، زیرا گاف این بار او به نوعی نمادین بود و نشان دهنده بی توجهی واشنگتن به مسائل مهم بود و شاید نشان داد چطور سیاست آمریکا در قبال این دو کشور تفاوت چندانی نداشته است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "درخواست پزشک سابق کاخ سفید برای آزمایش سلامت ذهنی از بایدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست پزشک سابق کاخ سفید برای آزمایش سلامت ذهنی از بایدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید