درخواست پلیس میلان برای مجازات باشگاه اینتر، احتمال تعلیق بازی های هفته نوزدهم سری A

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، حواشی جنجالی بازی خانگی اینتر مقابل ناپولی سبب شده که پلیس شهر میلان خواستار مجازات نراتزوری گردد.

درخواست پلیس میلان برای مجازات باشگاه اینتر، احتمال تعلیق بازی های هفته نوزدهم سری A

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش ، طرفداران تیم فوتبال اینتر شب گذشته (چهارشنبه) در حاشیه بازی این تیم مقابل ناپولی پلیس شهر میلان به شدت به دردسر انداختند. جراحت 4 طرفدار ناپولی به ضرب چاقوی طرفداران اینتر و کشته شدن یک طرفدار اینتر بر اثر زیر گرفته شدن با خودروی ون متعلق به طرفداران ناپولی گوشه ای از بازی جنجالی بود که در داخل استادیوم هم کم حاشیه نبود.

به همین دلیل رئیس پلیس شهر میلان درخواست نموده که مجازات هایی برای باشگاه اینتر و طرفدارانش در نظر گرفته گردد. مارسلو کاردونا با اشاره به حوادث شب گذشته گفت: بیش از 100 تن از اولتراها در درگیری طرفداران دو تیم حضور داشتند که برخی از آنها اهل وارسه و نیس بودند. حادثه ای بسیار جدی اتفاق افتاده است و به همین دلیل من از مسئولان می خواهم که تا خاتمه فصل از رفتن طرفداران اینتر به استادیوم ها تیم های حریف جلوگیری نمایند و همچنین درخواست ممنوعیت حضور طرفداران در ضلع شمالی استادیوم سن سیرو (محل استقرار اولتراهای اینتر) را هم تا تا خاتمه ماه مارس سال 2019 برای 5 بازی (خانگی) این تیم در لیگ به علاوه یک بازی دیگر در جام حذفی ارائه کرد ام.

در همین حال گابریله گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا هم خاطرنشان کرد که این سازمان به تعلیق بازی های هفته آینده سری A فکر می نماید.

او گفت: تعلیق بازی ها هم جزو گزینه هایی است که به آن فکر می کنیم. ما الان باید فکری برای حل این معضل بکنیم. من نگران جو سورئالی هستم که به وجود آمده است. من روانشناس نیستم اما کاملاً معین بود که تعدادی از بازیکنان حاضر در استادیوم بسیار عصبی و مضطرب بودند. ما الان در حال آنالیز حادثه اتفاق افتاده هستیم چون بسیار جدی بوده است. باید نظر وزیر ورزش و کمیته ملی المپیک را هم بشنویم و سپس تصمیم گیری خواهیم کرد. ما داریم این موضوع را آنالیز می کنیم که آیا سه بار هشدار لازم (در خصوص ادامه شعارهای نژادپرستانه در استادیوم) اجرا شده و بازی باز هم متوقف نشده است، هرچند به نظر می رسد که تنها یک بار هشدار داده شده است.

گراوینا اضافه نمود: امروز دادستانی به این پرونده ورود نظر خودش را ارائه می نماید اما در هر حال اتفاقی که افتاد بسیار بد بود. بازیکنان بیش از اندازه مضطرب به نظر می رسیدند. داور مسابقه هم گزارش خودش را ارائه خواهد نمود اما اگر او هم مرتکب اشتباهاتی شده است، باید به آنها رسیدگی کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "درخواست پلیس میلان برای مجازات باشگاه اینتر، احتمال تعلیق بازی های هفته نوزدهم سری A" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست پلیس میلان برای مجازات باشگاه اینتر، احتمال تعلیق بازی های هفته نوزدهم سری A"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید