رعدی: در این تورنمنت دنبال کسب نتیجه نبودیم

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی رعدی مدیر فنی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: بازی برابر اسپانیا اصلاً آسان نیست. اسپانیا مقابل روسیه یک فوتسال فوق العاده را برگزار کرد و در مقابل پرتغال 4 بر صفر بازی را واگذار کرد. این نشان می دهد تیم ها دنبال بازی پایاپای و کسب تجربه هستند تا نتیجه.

رعدی: در این تورنمنت دنبال کسب نتیجه نبودیم

وی در ادامه بیان کرد: بازی برابر روسیه کاملاً پایاپای بود. موقعیت های زیادی داشتیم روی دو اشتباه فردی، گل خوردیم. در دقیقه 19 نیمه اول و در نیمه دوم در دقایق اولیه این اتفاق رخ داد. بازی ها در این تورنمنت بسیار سنگین بود. در دو بازی برابر روسیه و پرتغال بزرگترین دستاوردمان کلاتی، لطف آبادی و کمالی را ارزیابی نموده و بسیار عالی درخشیدند و این سه بازیکن جوانانی هستند که به تیم تزریق شدند.

مدیر فنی تیم ملی فوتسال بانوان در سرانجام گفت: جدا از نتیجه، از عملکرد تیم راضی هستم و اگر برنامه ریزی مناسبی داشته باشیم در آسیا بدون شک حرف اول را می زنیم و در دنیا نیز می توانیم آینده درخشانی داشته باشیم. اما رخ دادن این اتفاق مستلزم برنامه ریزی دقیق و اجرای آن است.

رعدی ادامه داد: همانطور که بارها اعلام کردم خستگی یکی از عوامل عدم نتیجه مناسب در این تورنمنت بود. اگر نفراتمان سرحال تر بودند شاید در بازی اول نتیجه بهتری به دست می آمد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "رعدی: در این تورنمنت دنبال کسب نتیجه نبودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رعدی: در این تورنمنت دنبال کسب نتیجه نبودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید