رونمایی از محصولات جدید مایکروسافت

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، مایکروسافت در مراسم سالانه خود از سرفیس لپ تاپ3 با قابلیت شارژ سریع تر، ایربادی مجهز به حسگرهای لمسی و همچنین دستگاه سرفیس نئو با دونمایشگر رونمایی کرد.

رونمایی از محصولات جدید مایکروسافت

شرکت مایکروسافت در مراسم سالانه خود از دستگاه های جدیدش رونمایی کرد. در این مراسم از سرفیس لپ تاپ 3 رونمایی شد که بخش ترک پد(track pad) آن 20 درصد بزرگتر است و حرکات را بهتر رصد می نماید. علاوه بر آن این دستگاه دارای یک هارد درایو با قابلیت جدا شدن است که کاربر راحت می تواند آن را ارتقا دهد. در کنار این موارد سرفیس لپ تاپ 3 مجهز به پورت شارژ سریع است که در کمتر یک ساعت80 درصد شارژ فراهم می نماید.

در این مراسم همچنین از ایرباد و نوت بوکی با دو نمایشگر رونمایی شد.

سرفیس لپ تاپ 3

مایکروسافت در این مراسم سرفیس لپ تاپ3 را رونمایی کرد که جدیدترین دستگاه از نسل لپ تاپ هایی با نمایشگر لمسی است.

این لپ تاپ دارای چند ویژگی جدید است از جمله پورت یو اس بی سی، ترک پدی 20 درصد بزرگتر و غیره. همچنین برای نخستین بار مایکروسافت نسخه ای 15 اینچی از این دستگاه را در کنار نسخه 13.5 اینچی ارائه می نماید.

در لپ تاپ 13.5 اینچی از نسل دهم پردازشگرهای چهار هسته ای آیس لیکاینتل استفاده شده و مایکروسافت ادعا می نماید این پردازشگر 15 درصد سریع تر از مک بوک ایر است.

نسخه 15 اینچی دستگاه دارای پردازشگر AMD Ryzen است. سرفیس لپ تاپ 3 دارای قابی از جنس آلومینیوم است. همچنین این لپ تاپ مجهز به ویژگی Instant On است . با یاری این ویژگی دستگاه به محض باز شدن قابل استفاده است.

ایرباد سرفیس

این ایرباد فناورانه شباهت زیادی به نمونه های فعلی دارد اما لبه خارجی آن پهن تر و مجهز به حسگرهای لمسی است.

کاربران می توانند برای تنظیم صوت، توقف یا آغاز کردن موسیقی و همینطور مسیریابی در برنامه های مختلف روی رایانه یا نوت پد ، با انگشت خود قسمت خارجی ایرباد را لمس نمایند.

همچنین این ایربادها سروصدای خارج را حذف می نمایند و میکروفون هایی نیز در آنها تعبیه شده است.

سرفیس نئو

اکنون 10 سال است که شایعاتی درباره ساخت یک دستگاه با دو نمایشگر در مایکروسافت وجود دارد. در این مراسم وجود چنین دستگاهی تایید شد.

این دستگاه سرفیس نئو نام دارد و دارای دو نمایشگر است که با لولایی 360 درجه به یکدیگر متصل هستند. همچنین نوت پد دستگاه دارای دونمایشگر است. اما مایکروسافت آن را طوری طراحی نموده تا با باز کردن کامل دستگاه نمایشگری بزرگ برای کاربر فراهم گردد.

سرفیس نئو دارای یک قلم است. همچنین دستگاه دارای یک کیبورد است که به طور مغناطیسی به دستگاه متصل می گردد و ترکیب حاصل از آنها دستگاهی شبیه لپ تاپ می سازد.

هر نمایشگر این دستگاه قطری 9اینچی دارد و ضخامت آن نیز 5.6 میلی متر است. نمایشگر دستگاه مجهز به گوریلا گلس و وزن آن فقط 655 گرم است. این دستگاه تا فصل تعطیلات 2020 میلادی آماده عرضه به بازار است.،مهر

منبع: ایران آنلاین

به "رونمایی از محصولات جدید مایکروسافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از محصولات جدید مایکروسافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید