زلاتکو کرانچار رسما از تیم فوتبال امید ایران جدا شد

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، زلاتکو کرانچار، عصر امروز با حضور در دفتر ریاست فدراسیون فوتبال با مهدی تاج دیدار و گفت و گو کرد.

زلاتکو کرانچار رسما از تیم فوتبال امید ایران جدا شد

کرانچار درباره این دیدار عنوان نمود: نهایت سپاسم را بابت حمایت هایی که از تیم امید صورت گرفت اعلام می دارم. رویه اخلاقی من این است که هر جایی بروم، ارتباطم را حفظ می کنم و خودم را همچنان کارمند آقای تاج می دانم.

وی اضافه نمود: با انبوهی از خاطرات خوش و شیرین ایران را ترک می کنم. من سعی کردم نهایت کوششم را برای موفقیت تیم امید ایران انجام بدهم. خوشحالم که این تیم به جمع تیم های برتر آسیا راه یافت و امیدوارم پس از سال ها شاهد حضور تیم المپیک ایران در رقابت های المپیک باشیم. بدون شک، راستا صعود به المپیک بسیار سخت است اما فکر می کنم این تیم می تواند به المپیک برود.

سرمربی سابق تیم فوتبال امید ایران توضیح داد: از رئیس فدراسیون فوتبال متشکرم که با یک رفتار انسانی و رویه حرفه ای با من برخورد کرد. طبعاً جدایی از ایران برای من خوشایند نیست اما حتماً طرفدار فوتبال ایران تا همواره باقی خواهم ماند و این کشور همواره در قلب من خواهد بود.

در ادامه، رئیس فدراسیون فوتبال از رفتار کرانچار و زحمات کرانچار در مدت زمان حضور در تیم ملی امید تقدیر کرد و گفت: بدون شک کوشش های آقای کرانچار در راه صعود به مرحله نهایی انتخابی المپیک از یاد جامعه فوتبال نخواهد رفت. فدراسیون فوتبال و ایران خانه او است و امیدوارم فوتبال ایران بار دیگر از دانش این مربی باتجربه بهره مند گردد.

در خاتمه این نشست، رئیس فدراسیون فوتبال هدایایی را به رسم یادبود به کرانچار اهدا کرد.

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، سایت فدراسیون فوتبال جزئیات بیشتری از جلسه امروز و نحوه توافق فدراسیون با کرانچار بر سر میزان پرداخت قرارداد این مربی منتشر نکرده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "زلاتکو کرانچار رسما از تیم فوتبال امید ایران جدا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زلاتکو کرانچار رسما از تیم فوتبال امید ایران جدا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید