سهمیه بازی های پاراآسیایی برای بسکتبال با ویلچر بانوان ایران

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، در پنجمین روز از رقابت های انتخابی بسکتبال با ویلچر قهرمانی آسیا تیم ایران با کسب پنجمین پیروزی خود پیروز به کسب سهمیه بازیهای پاراآسیایی جاکارتای اندونزی شد.

سهمیه بازی های پاراآسیایی برای بسکتبال با ویلچر بانوان ایران

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، در پنجمین روز از رقابتهای بسکتبال با ویلچر قهرمانی آسیا بانوان تیم ایران برابر افغانستان به میدان رفتند و با پیروزی 40 بر 23 ضمن راه یابی به فینال این دوره از رقابت ها، سهمیه بازی های پاراآسیایی جاکارتا را نیز کسب کردند.

به این ترتیب فردا شنبه، 19 اسفند ماه زنان بسکتبالیست ایران در دیدار فینال مقابل تیم تایلند به میدان می فرایند و تیم های افغانستان و کامبوج نیز در دیدار رده بندی با هم روبرو می شوند.

با توجه به اختصاص سهمیه بازی های پاراآسیایی جاکارتا به چهار تیم اول این مسابقات، ایران، تایلند، افغانستان و کامبوج مجوز حضور در این رویداد را کسب کردند.

تیم ایران با ترکیب مهسا سعادت، فتانه پورآت، ندا فراستی، سمیه کهزادپور، ناهید کرمی، مهدیه خاکباز، زهرا حبیبی، مهری باقرپور، سحر حیدری، لیلا ملکی، رقیه امیری، ثریا نوری در این مسابقات با مربیگری آذر همایون پور در این رقابتها حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سهمیه بازی های پاراآسیایی برای بسکتبال با ویلچر بانوان ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهمیه بازی های پاراآسیایی برای بسکتبال با ویلچر بانوان ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید