شکاری: امیدوارم با تجربه آزمون و عزت اللهی در روستوف پیروز شوم، شناختی از حریفان مان نداریم

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، هافبک تیم فوتبال امید کشورمان می گوید که از حریفانی که در مسابقات انتخابی قهرمانی زیر 23 سال آسیا پیش رو دارند، شناختی ندارد.

شکاری: امیدوارم با تجربه آزمون و عزت اللهی در روستوف پیروز شوم، شناختی از حریفان مان نداریم

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ عینکی باهوش، رضا شکاری که به اردوی تیم امید دعوت شده درباره حضور در نخستین تمرین این تیم گفت: تیم امید 44 سال است به المپیک صعود نکرده و امیدوارم با امیرحسین پیروانی و کادر فنی اش و کوششی که ما به کار می گیریم به المپیک صعود کنیم. امکانات برای ما فراهم شده و امیدوارم از این امکانات استفاده کنیم.

وی در خصوص بازی های تیم امید در انتخابی زیر 23 سال آسیا که در قرقیزستان برگزار می گردد، گفت: از حریفان مان شناختی نداریم. بازی ها خیلی نزدیک است و تمام کوشش مان را می کنیم از این مسابقات سربلند بیرون بیاییم و مردم ایران را مسرور کنیم.

هافبک تیم امید درباره حضورش در روستوف روسیه و اینکه آیا می تواند موفقیت سردار آزمون و سعید عزت اللهی را در این تیم تکرار کند یا نه، اظهار داشت: سعی می کنم یک ایرانی جدید و یک بازیکن جدید در این تیم باشم. امیدوارم با تجربه ای که سردار و سعید به من منتقل می نمایند، میزان موفقیتم را بالاتر ببرم. باید از مدیر برنامه هایم نیز تشکر کنم که بعد از جام جهانی زیر 20 سال کوشش زیادی کرد تا هرچه زودتر به روسیه و روستوف بروم. تمام کوششم را در روستوف می کنم و امیدوارم خدا هم یاری کند تا به موفقیت برسم.

شکاری در خصوص اینکه آیا از تیم های داخلی هم پیشنهاد داشته یا نه، گفت: بله، پیشنهادهایی داشتم، اما قبل از آغاز جام جهانی با باشگاه روستوف قرارداد 5 ساله بستم. هیچ مسئله ای هم از سوی باشگاه ذوب آهن نیست و از آذری هم تشکر می کنم. چون قراردادم را با روستوف از قبل بسته بودم، دیگر روی پیشنهادهای داخلی تمرکزی نداشتم.

وی در خصوص اینکه آیا تیم امید می تواند طلسم نرفتن به المپیک را بشکند، گفت: نمی توانم بگویم این طلسم می شکند یا نه، اما تمام کوشش مان را می کنیم و مطمئنم با حضور پیروانی این اتفاق رخ می دهد.

منبع: تسنیم

به "شکاری: امیدوارم با تجربه آزمون و عزت اللهی در روستوف پیروز شوم، شناختی از حریفان مان نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکاری: امیدوارم با تجربه آزمون و عزت اللهی در روستوف پیروز شوم، شناختی از حریفان مان نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید