ظرفیت های صنایع دستی و گردشگری طبیعی سیستان و بلوچستان بی نظیر است

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: استان سیستان و بلوچستان در حوزه صنایع دستی و نیز گردشگری طبیعی دارای ظرفیت های بی نظیری است.

ظرفیت های صنایع دستی و گردشگری طبیعی سیستان و بلوچستان بی نظیر است

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، دکتر علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، امروز سه شنبه 21 خرداد در سفر به استان سیستان و بلوچستان و در بازدید از ظرفیت های گردشگری چابهار با بیان این مطلب اضافه نمود: چندی پیش در تهران با حضور استاندار سیستان و بلوچستان موضوعات مرتبط با گردشگری این استان مورد آنالیز نهاده شد.

او اضافه نمود: در این سفر نیز این ظرفیت ها از نزدیک مورد آنالیز قرار می گیرد و با توجه به ظرفیت ها و فرصت های موجود سیستان و بلوچستان در حوزه گردشگری از جمله گردشگری طبیعی باید بتوانیم از این ظرفیت ها به نفع مطلوب استفاده کنیم.

مونسان گفت: خوشبختانه اقدامات خوبی از سوی استانداری و نیز منطقه آزاد چابهار در حوزه گردشگری اجرا شده و امیدوارم در این سفر به یاری هم بتوانیم به توسعه و تأمین هرچه بیشتر زیرساخت های گردشگری این منطقه شتاب دهیم.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ادامه داد: سازمان منطقه آزاد چابهار با برنامه هایی که انجام داده است پیروز به درآمدزایی هایی در حوزه گردشگری شده که استفاده هوشمندانه و هدفمند از این درآمدها می تواند باعث رونق هرچه بیشتر این منطقه گردد و آن را به قطب گردشگری تبدیل کند.

دکتر مونسان اضافه نمود: این در حالی است که استان سیستان و بلوچستان در حوزه صنایع دستی نیز ظرفیت های بی نظیری دارد و امید داریم با یاری استانداری از این ظرفیت ها نیز به نحو مطلوب برای ایجاد اشتغال و نیز درآمدزایی مردم منطقه استفاده کنیم.

سفر دکتر علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به منطقه چابهار امروز و فردا انجام می گردد.

منبع: میراث آریا

به "ظرفیت های صنایع دستی و گردشگری طبیعی سیستان و بلوچستان بی نظیر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظرفیت های صنایع دستی و گردشگری طبیعی سیستان و بلوچستان بی نظیر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید