فراخوان انتخاب انتها نامه برتر در زمینه الگوی اسلامی ایران منتشر شد

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، نهمین فراخوان برای انتخاب رساله و خاتمه نامه برتر در زمینه الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت منتشر شد.

فراخوان انتخاب انتها نامه برتر در زمینه الگوی اسلامی ایران منتشر شد

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ عینکی باهوش به نقل از دفتر ارتباطات مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، این مرکز با هدف تشویق دانشجویان تحصیلات تکمیلی به پرداختن به موضوع الگوی پیشرفت، هم زمان با برگزاری نهمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، از رساله و انتها نامه های برتر مرتبط با این موضوع پس از داوری با اهدای جوایز نقدی قدردانی می نماید.

بر این اساس از آن دسته از دانش آموختگان مقاطع مختلف کارشناسی ارشد، دکتری و معادل حوزوی واجد شرایط و یا آن دسته از دانشجویان دانشگاهی و طلاب حوزه های علمیه که موضوع رساله و انتها نامه آن ها در زمینه پیشرفت بوده در بازه زمانی سال های 1393 تا 1398 دفاع شده است و تمایل دارند رساله یا انتها نامه آنان در مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت ارزیابی گردد، می توانند به وسیله سامانه، به نشانی https://olgou.ir ثبت نام و آمادگی خویش را اعلام نمایند.

رساله ها و انتها نامه هایی که در فرآیند داوری اولیه پذیرش می شوند، در نمایشگاه روز برگزاری کنفرانس، در معرض دید شرکت نمایندگان قرار خواهند گرفت.

همچنین از نویسندگان رساله ها و انتها نامه هایی که در فرآیند داوری نهایی به عنوان برتر انتخاب شوند در روز برگزاری کنفرانس با اهدای جوایز نقدی قدردانی می گردد. آخرین مهلت ارسال اطلاعات انتها نامه و رساله، 15 اردیبهشت ماه 1399 مشخص شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "فراخوان انتخاب انتها نامه برتر در زمینه الگوی اسلامی ایران منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان انتخاب انتها نامه برتر در زمینه الگوی اسلامی ایران منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید