فوتبال دنیا، واکنش مورینیو به پیروزی منچستریونایتد و شرح در مورد حمله به سبد بطری های آب

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، فوتبال دنیا - ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد از عملکرد شاگردانش مقابل یانگ بویز تمجید کرد اما گفت که تیمش نقاط ضعفی هم داشت. - اخبار ورزشی -

فوتبال دنیا، واکنش مورینیو به پیروزی منچستریونایتد و شرح در مورد حمله به سبد بطری های آب

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش ، ژوزه مورینیو در پی برتری یک بر صفر دقایق سرانجامی شب گذشته (سه شنبه) تیمش مقابل یانگ بویز سوئیس به لطف گل دقیقه 1+90 مروان فلینی و صعود این تیم به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها گفت: ما موفق به صعود به مرحله بعد شدیم که این اتفاق خوبی است. ما در گروه سختی قرار داریم و صعود از این گروه آن هم یک هفته مانده به سرانجام مرحله گروهی قطعاً خوب است. نکات مثبت زیاد و نکات منفی زیادی در عملکردمان وجود داشت. ما موقعیت های زیادی را در این بازی به هدر دادیم، موقعیت های حیاتی در وقت های حساس بازی.

وی در بخش دیگری از صحبت های به تمجید از واکنش فوق العاده دروازه بان اسپانیایی تیمش پرداخت و گفت: از جایی که من دیدم باید بگویم توپی که دخه آ مهار کرد، فوق العاده بود. چنین مهار توپی تنها از بهترین دروازه بان جهان برمی آید. داوید با این مهار توپ احتمال پیروزی تیم را زنده نگه داشت. او دروازه بانی در سطح جهانی است. دخه آ بهترین دروزاه بان جهان است. در یک تیم هم شما احتیاج به بهترین دروازه بان جهان و البته بهترین بازیکنان جهان دارید که در این مورد ما بهترین دروازه بان جهان را داریم و می دانم که داوید می خواهد در منچستریونایتد بماند.

سرمربی پرتغالی شیاطین سرخ در ادامه تأکید کرد: ما تیمی نیستیم که خیلی گلزنی کنیم. ما با زدن یک گل در خانه به مرحله بعد صعود کردیم که این رکورد منفی است، اما صعود از مرحله گروهی آنهم در این گروه سخت، شگفت انگیز است. من بازیکنان خیلی خسته ای دارم و این چیزی است که دوست دارم، چون بدین معناست که آنها تمام کوشش خود را به کار بستند. پیشنهاد 50 میلیون پوندی منچستریونایتد به آرناتوویچ طعنه ژوزه مورینیو به 4 بازیکن منچستریونایتد: فوتبال امروز جهان پر از بچه های لوس شده است!

آقای خاص همچنین در تمجید از زننده تنها گل بازی گفت: فلینی سخت کوشش کرد. این همان چیزی است که می توان مطالبه کرد و این کاری است که یک بازیکن باید بدون مطالبه انجام دهد و مروان این کار را کرد. قطعاً در صورت تساوی در این دیدار خیلی خیلی ناراحت می شدم چون ممکن بود ما در بازی سرانجامی شانس صعود به مرحله بعد را از دست بدهیم، اما خوشحالم که دیدمان به بازی آخرمان در مرحله گروهی را تغییر دادیم.

وی درباره وضعیت مدافع سوئدی خود که در بازی با کریستال پالاس دچار مصدومیت شد، گفت: امیدوارم لیندلوف بتواند حوالی کریسمس به شرایط بازی برسد، زمانی که تعدد بازی داریم. احتمالاً او سه هفته بعد به جمع ما بازخواهد گشت.

ژوزه مورینیو همچنین در خصوص رکورد منحصر به فرد خودش اعلام کرد: تنها برای طرفدارانم که آمار را دوست دارند باید بگویم که من 14 فصل سابقه حضور در لیگ قهرمانان را داریم و در تمامی این 14 فصل تیم هایم از مرحله گروهی صعود نموده اند. هیچیک از تیم های من هرگز در مرحله گروهی لیگ قهرمانان حذف نشده اند. تنها فصلی که در لیگ قهرمانان نبودم، - با منچستریونایتد - فاتح لیگ اروپا شدم.

سرمربی پرتغالی شیاطین سرخ همچنین در خصوص واکنشش به گل فلینی و به زمین کوبیدن سبد بطری آب ها کنار خط گفت: پیش از به ثمر رسیدن گل ناامید شده بودم. خوشحال نبودم و بابت اینکه نمی توانستیم گلزنی کنیم، ناامید بودم. گزارش تصویری حمله مورینیو به بطری های آب کنار زمین!

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فوتبال دنیا، واکنش مورینیو به پیروزی منچستریونایتد و شرح در مورد حمله به سبد بطری های آب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، واکنش مورینیو به پیروزی منچستریونایتد و شرح در مورد حمله به سبد بطری های آب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید