قوانین در حمایت از فراوری اصلاح شوند

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عنوان نامگذاری سال جاری گفت: باید قوانین کشور در راستای حمایت از فراوری اصلاح گردد.

قوانین در حمایت از فراوری اصلاح شوند

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، غلامرضا کاتب در آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان گرمسار اظهار کرد: مجلس در سال 98 نیز حمایت از فراوری و اشتغال را در اولویت خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه حمایت از رونق فراوری از برنامه های اصلی نمایندگان مردم است افزود: مجلس به دنبال حمایت از اشتغال است تا راه توسعه را هموار کند.

نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان با بیان اینکه حمایت از فراوریات دانش بنیان در برنامه سال 98 در دستور کار قرار گرفته است افزود: دانشگاه ها راهی جز ادامه حرکت در راستا تبدیل به دانشگاه نسل سوم ندارند.

کاتب در تشریح ویژگی های دانشگاه نسل سوم گفت: مهمترین ویژگی این دانشگاه ها این است که باید فارغ التحصیلان آن پس از اتمام تحصیلات بیکار نباشند و با استفاده از ظرفیت ها جذب بازار کار شوند.

وی با بیان اینکه دانشگاه باید در کنار فراوری و صنعت قرار بگیرند افزود: دانشگاه ها باید در راستا حرکت خود بر اساس سیاست های کلان نظام جمهوری اسلامی ایران برنامه ریزی نمایند.

این نماینده مردم ادامه داد: بعضی از گره های موجود در قوانین، باید برای بازگشایی راستا تسهیل در امور فراوری نمایندگان، رفع گردد.

نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان با بیان اینکه قوانین کشور باید در راستای حمایت از فراوری اصلاح گردد گفت: سیستم بانکی ما نباید بر سر راه سرمایه گذاران موانع ایجاد کند.

وی با بیان اینکه در استان سمنان باید از صنعتگران و فراوری نمایندگان که در استان سرمایه گذاری می نمایند، به صورت ویژه حمایت کنیم افزود: در شهرستان گرمسار مسئولین و مردم با همدلی و وفاق در کنار یکدیگر زندگی می نمایند و باید این همدلی را قدر دانسته و کوشش کنیم گرمسار را به عنوان بزرگترین قطب اقتصادی و صنعتی در کشور معرفی کنیم.

وی با تجلیل از مدیران شهرستان گفت: خوشبختانه در شهرستان گرمسار هیچ فساد اقتصادی و اداری وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "قوانین در حمایت از فراوری اصلاح شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قوانین در حمایت از فراوری اصلاح شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید