مارسلو: رفتن زیدان از رئال مادرید مرا شوکه کرد، با بیل با زبان ایما و اشاره حرف می زنم!

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، مدافع برزیلی تیم فوتبال رئال مادرید می گوید که رفتن زیزو از کادر فنی این تیم به او شوک بزرگی وارد نموده است.

مارسلو: رفتن زیدان از رئال مادرید مرا شوکه کرد، با بیل با زبان ایما و اشاره حرف می زنم!

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش و به نقل از رئال مادرید، مارسلو مدعی شد که زین الدین زیدان کسی بوده که او را متقاعد کرد با تمام وجودش در زمین بازی برای رئال مادرید بجنگد. زیدان در انتها فصل گذشته، با وجود کسب سومین قهرمانی متوالی لیگ قهرمانان اروپا، به شیوه ای غیرمنتظره به همکاری اش با رئال مادرید انتها داد و بسیاری از بازیکنان این تیم از جمله مارسلو را غافلگیر کرد.

مارسلو در این خصوص به اسپورته اینتراتیوو گفت: اتفاق عجیبی بود، چون بسیاری از ما نمی دانستیم که او چنین تصمیمی دارد آن هم در شرایطی که همه چیز داشت به خوبی پیش می رفت و به همین دلیل شوکه شدیم. ما با او رابطه ای فوق العاده داشتیم چون هر روز با هم حرف می زدیم. او مرا دوست داشت و از من دفاع می کرد. زیزو واقعاً با من رفتاری بسیار خوب داشت چون یک حرفه ای بود و من هم حاضر بودم برایش هر کاری انجام دهم. من می دویدم، می جنگیدم و حتی با مصدومیت بازی می کردم. در حقیقت من برای او حاضر بودم هر کاری انجام دهم.

مارسلو در ادامه درباره رابطه اش با کریستیانو رونالدو - کسی که پس از جام جهانی از رئال مادرید جدا شد و به یوونتوس پیوست - اشاره داشت و اعتراف کرد که برخلاف رابطه خوبی که با او داشت، با دیگر هم تیمی اش گرث بیل رابطه چندان صمیمانه ای ندارد.

دفاع چپ برزیلی کهکشانی ها تأکید کرد: من با کریستیانو و خانواده اش رابطه بسیار خوبی داشتم. 9 سال کنار هم بازی کردیم و طبیعی است که از رفتنش ناراحت باشم. من از جدایی کیکو کاسیا (دروازه بان سابق رئال مادرید) هم ناراحت شدم چون او در رختکن کنار من می نشست و هر روز با او خوش و بش می کردم اما الان جای او در کنارم خالی است و هیچکسی آنجا نمی نشیند. در سمت دیگرم گرث بیل می نشیند اما بیل اسپانیایی صحبت نمی کند چون فقط انگلیسی بلد است و من فقط در حد چند کلمه ابتدایی با او حرف می زنم.

اخیراً شایعاتی درباره جدایی مارسلو از رئال مادرید شنیده شده است اما او این موضوع را تکذیب کرد. مارسلو تأکید کرد: ترک رئال مادرید هرگز به ذهن من خطور نکرده است. من به خودم بیش از هر شخص دیگری اعتماد دارم و می دانم که دلیلی برای رفتنم از رئال مادرید وجود ندارد. به بازی خودم ایمان دارم اما اگر روزی رئال مادرید دیگر مرا نخواهد، از این تیم خواهم رفت؛ می روم اما با ناراحتی. با این حال مطمئنم که رئال مرا کنار نخواهد گذاشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مارسلو: رفتن زیدان از رئال مادرید مرا شوکه کرد، با بیل با زبان ایما و اشاره حرف می زنم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مارسلو: رفتن زیدان از رئال مادرید مرا شوکه کرد، با بیل با زبان ایما و اشاره حرف می زنم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید