محرومیت طرفداران ملوان و پیروز اعلام شدن تیم حذف گردیده از لیگ دسته اول!

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، طرفداران تیم ملوان بندر انزلی را به خاطر تخلف در دیدار مقابل سپیدرود محکوم کرد.

محرومیت طرفداران ملوان و پیروز اعلام شدن تیم حذف گردیده از لیگ دسته اول!

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم های ملوان بندر انزلی و سپیدرود رشت از رقابت های جام حذفی برگزار گردید. از سوی تیم ملوان بندر انزلی، تخلفاتی مبنی بر فحاشی به تیم حریف و داوران قبل از آغاز مسابقه، پرتاب اشیا به داور مسابقه و اصابت به وی، معلق ماندن بازی به مدت 20 دقیقه و تکرار تخلف و سنگ پرانی در نیمه دوم که سبب مصدومیت یاری داور و بازیکن تیم مقابل شد، صورت گرفت. تماشاگران تیم ملوان به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم در مسابقه رسمی و خانگی و پرداخت 150 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند. (این رأی قابل تجدید نظر است)

سپیدرود رشت به دلیل پرتاب سنگ به سوی تماشاگران تیم مقابل و فحاشی به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

نفت تهران به دلیل عدم حضور در مسابقه برابر تیم مشکی پوشان از رقابت های لیگ دسته اول، نتیجه این دیدار سه بر صفر به سود تیم مشکی پوشان اعلام و تیم نفت تهران باید مبلغ 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، این حکم در حالی صادر گردیده که سازمان لیگ فوتبال در روزهای گذشته، مشکی پوشان را به دلیل عدم حضور در دو بازی از جدول مسابقات لیگ دسته اول حذف کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "محرومیت طرفداران ملوان و پیروز اعلام شدن تیم حذف گردیده از لیگ دسته اول!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محرومیت طرفداران ملوان و پیروز اعلام شدن تیم حذف گردیده از لیگ دسته اول!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید