مسئولان استقلال به طرفداران دروغ گفتند، چرا هیات مدیره سکوت نموده؟

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، شاهرخ بیانی در تبادل نظر با خبرنگاران در خصوص شرایط این روزهای استقلال گفت: معضل اصلی برای مسائل این روزهای استقلال دروغ گفتن مدیران این تیم است. آنها مردم را سر کار گذاشته اند. با مردم صادق نیستند و به هر نوعی می خواهند با دروغ، مردم را سرگرم نمایند.

مسئولان استقلال به طرفداران دروغ گفتند، چرا هیات مدیره سکوت نموده؟

وی تاکید نمود: شرایط این روزهای استقلال خنده دار است. سرمربی استقلال به خاطر مسائل اقتصادی، ایران را ترک می نماید. مدیران استقلال به دروغ می گویند همه چیز حل است و هیچ مسئله ای بوجود نخواهد آمد اما با گذشت بیش از 10 روز از رفتن استراماچونی هنوز هیچ چیز حل نشده است و این نشان دهنده آن است که آقایان به مردم راست نمی گویند.

کاپیتان پیشین استقلال ادامه داد: عده ای در فضای مجازی به سرپرست تیم حمله می نمایند، بدترین توهین ها را به او نسبت می دهند. زرینچه 14 سال برای استقلال زحمت کشید، کاپیتان این تیم بوده، ملی پوش استقلال بوده اما متأسفانه یک عده با خط و خط بازی در فضای مجازی کاری می نمایند که در استادیوم به این بازیکن سابق استقلال توهین های بی شماری بشود و این نشان می دهد که کار از دست مدیران استقلال خارج شده و آنها هیچ توانایی برای اداره امور ندارند.

وی با انتقاد از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: آقایانی که در هیئت مدیره هستند چرا سکوت نموده اند؟ چرا جوابگوی مردم نیستند. اگر فتحی دروغ می گفت چرا جلوی او را نگرفتند. متأسفانه فتحی با مردم صادق نبود. آیا اگر خود او چند ماه پول نگیرد محل کارش را ترک نخواهد کرد.

کاپیتان پیشین استقلال در ادامه اعلام کرد: در ابتدای فصل چند بازیکن خوب را به راحتی از استقلال دور کردند. به عنوان نمونه نورافکن بازیکن خود استقلال بود. در این تیم رشد نموده بود. او را با 50 هزار دلار به تیم دیگری دادند و در برگشت هم نتوانستند دوباره او را به استقلال بیاورند. چه کسانی مسبب این موضوع هستند. مبلغی که از بابت انتقال حسین حسینی دریافت شد کجا رفت. آیا کسی از این پول خبر دارد. متأسفانه نه مدیرعامل و نه اعضای هیئت مدیره هیچ کدام جوابگو نبوده و فقط وعده های واهی دادند و مردم را با دروغ هایشان مورد تمسخر قرار دادند.

بیانی در مورد انتخاب مدیرعامل جدید هم گفت: شخصی باید به این سمت برسد که بتواند به استقلال خدمت کند. برخی از آقایان در این چند روز دست بردار نیستند. به هر شیوه ای شده می خواهند مدیریت باشگاه را به عهده بگیرند. اگر چه می دانند به دلیل داشتن پرونده این اجازه به آنها داده نخواهد شد اما هنوز هم با هر ترفندی بدنبال رسیدن به جایگاه مدیرعاملی استقلال هستند زیرا می دانند از این طریق می توانند به منافع خودشان دست پیدا نمایند.

وی در مورد طرفداران استقلال هم اضافه کرد: دروغ گفتن آنقدر ادامه پیدا کرد تا به اینجا رسیدیم که طرفداران هم سرخورده شده و به استادیوم نمی آیند. در روز بازی استقلال برابر شهر خودرو 60 هزار تماشاگر در استادیوم بود اما متأسفانه در بازی های بعد این تعداد آنقدر کم شد که به 20 هزار نفر هم نمی رسید. مسئولان استقلال با رفتارهای افتضاح خود طرفداران را هم از تیم دور نموده و آنها دلسرد شده و حاضر نیستند به استادیوم آمده و تیمشان را تشویق نمایند. آنها باعث شدند طرفداران فراری شده و علاقه ای به حضور در استادیوم نداشته باشند.

کاپیتان پیشین استقلال در انتها و در مورد ملاقات روز پنجشنبه استقلال برابر ماشین سازی تبریز گفت: استقلال بازی سختی برابر ماشین سازی خواهد داشت. اگر چه این تیم هنوز با تفکرات استراماچونی پیش می رود اما امیدوارم این سرمربی زودتر برگردد در غیراین صورت باید خیلی زود جانشینی برای او انتخاب کرد تا استقلال از لحاظ روحی و روانی به شرایط ایده آل برسد. امیدوارم آبی پوشان بتوانند با یک بازی زیبا، ماشین سازی را شکست داده و صدرنشینی خود را تداوم ببخشند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مسئولان استقلال به طرفداران دروغ گفتند، چرا هیات مدیره سکوت نموده؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسئولان استقلال به طرفداران دروغ گفتند، چرا هیات مدیره سکوت نموده؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید