معرفی تعدادی از زیباترین مکان های دنیا برای برگزاری مراسم ازدواج

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، وقتی دو نفر عاشق هم هستند، مراسم عروسیشان در هر جایی می تواند برگزار شود؛ در کنار ساحل و خارج از کشور؛ در یک بالن بزرگ یا حتی زیر آب. اما بیشتر افراد برای برگزاری این مراسم بیادماندنی ایده های رویایی دارند. مسلما جشن عروسی در یک مقصد گردشگری رویایی بنظر فوق العاده می آید؛ اما بیشتر افراد در مورد عملی بودن آن تردید دارند. اما با راهنمایی مناسب، افراد مناسب و منابع خوب شما هم می توانید جشن عروسی رویایی خود را در یکی از بهترین مکان ها در دنیا برای مراسم عروسی برگزار کنید. با ما باشید تا در نوشتار بهترین مکان های دنیا برای عروسی، زیباترین مکان های دنیا برای برگزاری مراسم ازدواج را به شما معرفی کنیم.

معرفی تعدادی از زیباترین مکان های دنیا برای برگزاری مراسم ازدواج

غار اش Ash Cave در اوهایو

مطمئنا از برگزاری جشن عروسی عالیتان در کنار یک آبشار باشکوه که در داخل یک غار قرار گرفته، پشیمان نخواهید شد. اگر به دنبال یک تجربه غیر معمول و منحصر به فرد در برپای جشن عروسیتان هستید، تعداد کمی از نقاط دنیا با غار اش Ash Cave قابل مقایسه هستند. این غار 30 متر عمق و شکلی شبیه به یک آمفی تئاتر دارد و کاملا با طبیعت و سرسبزی احاطه شده است. تعجبی ندارد که هر ساله علاقمندان به طبیعت و دنیاگردان بیشتری این غار را از بین زیباترین مکان های دنیا برای برگزاری مراسم ازدواج انتخاب می کنند.

البوکرکی Albuquerque در نیومکزیکو

تصور کنید جشن عروسیتان در آسمان در حال برگزاری است و صدها بالن دیگر که میهمانان شما در آن قرار گرفته اند، همزمان با شما در آسمان آفتابی نیومکزیکو پرواز می کنند. با چنین منظره شگفت انگیزی حتما عکس های عروسیتان باشکوه خواهند شد. این تجربه، انگار ترجمه ای از عبارت عشق خودتان را به مرحله بالاتری ببرید است. البوکرکی Albuquerque می تواند یکی از بهترین مکان ها در دنیا برای مراسم عروسی باشد.

دریاچه روینز Ruins Lagoon در جزیره پارادایس

اگر به دنبال چیزی متفاوت از یک عروسی معمولی در یک ساحل ماسه سفید خلوت باشید، بهتر است دریاچه روینز Ruins Lagoon را در نظر بگیرید. دریاچه روینز Ruins Lagoon در جزیره پارادایس طوری طراحی شده که شبیه به شهر گمشده آتلانتیس بنظر بیاید. این مکان به زوج های عاشق این امکان را می دهد که یک فرصت منحصر به فرد برای بله گفتن در زیر آب را داشته باشند. البته از آنجایی که شما زیر آب هستید، از نظر تکنیکی نمی توانید بله بگویید؛ اما بهرحال تجربه متفاوت و خارق العاده ای برایتان خواهد بود. اگر فکر می کنید چطور می توانید یک کشیش برای برگزاری مراسم ازدواجتان پیدا کنید، بهتر است اصلا نگران نباشید؛ هتلی که این دریاچه در آن واقع شده، تعداد بسیار زیادی غواص حرفه ای دارد که مدارک مربوط به برگزاری جشن عقد و ازدواج را دارند.

جونو Juneau در آلاسکا

برای زوج هایی که عاشق فضای باز و طبیعت هستند، نقاط معدودی روی سیاره زمین هستند که بتوان آنها را با حیات وحش فوق العاده آلاسکا مقایسه کرد. در میدان یخی جونو Juneau سی و هشت یخچال طبیعی وجود دارند که می توانید از میان آنها بهترین را انتخاب کنید. هتل آن منطقه که پییرسونز پاند لاکشری این اند ادونچر اسپا Pearsons Pond Luxury Inn and Adventure Spa نام دارد، می تواند این رویای شما را به حقیقت تبدیل کند. البته بهتر است این را بدانید که تجربه گران قیمتی خواهد بود؛ اما از آن دست تجربه هایی است که تا آخر عمر با شما باقی خواهد ماند. تنها راهی که می توانید به بالای یخچال ها بروید، استفاده از یک هلیکوپتر بوده و می بایست لباسی بسیار گرمتر از لباس عروسی معمولی بپوشید؛ اما اگر به دنبال یک جشن عروسی متفاوت و رویایی هستید، گزینه ای بهتر از این در این منطقه پیدا نخواهید کرد. بعلاوه، می توانید یک سفر دریایی تماشایی در این منطقه داشته باشید و شگفت انگیزترین جنبه های آلاسکا که همان یخچال های طبیعی هستند را ببینید.

سوماک ماچو پیچو هتل Sumaq Machu Picchu Hotel در پرو

یک جشن عروسی سنتی با تم اینکاها را تصور کنید که توسط یک شمن (ارتباط برقرار کننده با چهار عنصر طبیعت آب آتش باد گیاه و همگام شدن با خداوند و ارواح) در کوه های پرو برگزار می شود؛ این مراسم یکی از منحصر به فردترین، جالب ترین و رویایی ترین جشن های عروسی که یک زوج می توانند داشته باشند است. کل محل جشن تحت تاثیر فرهنگ باستان تزئین شده و با طبیعت زیبا و مه همیشگی احاطه شد.

دریاچه بلد Lake Bled در اسلوونی

دریاچه بلد Lake Bled با آب های خوش رنگ و قلعه قرون وسطایی باشکوهش که روی یک صخره قرار گرفته، یکی از بهترین مکان های دنیا برای عروسی به شمار می رود. تعجبی ندارد که به عنوان یکی از محبوب ترین مقاصد دنیاگردی کشور اسلوونی شناخته شده است.

کابو سن لوکاس Cabo San Lucas در مکزیک

این مکان نه تنها یک مکان عالی برای دانشجویان است؛ بلکه یکی از زیباترین مکان های دنیا برای برگزاری مراسم ازدواج به شمار می رود. اگر برای یک جشن عروسی ساحلی برنامه ریزی نموده اید، بهتر است بدانید این مکان در هر زمان از سال دارای آب و هوای ایده آل است. برای اینکه جشن عروسیتان جادویی تر شود، نهنگ های گوژپشت نیز در این منطقه دیده می شوند. این منطقه مملو از هتل ها و مراکز اقامتی است؛ بنابراین میهمانان شما به آسانی می توانند یک محل اقامت مناسب برای خودشان پیدا کنند. حتی بعد از جشن عروسی هم در این کشور می توانید دست به فعالیت های فوق العاده متعددی بزنید که هم شما و هم میهمانانتان اوقات خوش و مفرحی داشته باشند.

فلورانس Florence در ایتالیا

شهر فلورانس Florence در ایتالیا، نقطه عالی دیگری برای ازدواج کردن است. این شهر که بخاطر آثار هنری و تاریخی که به قاره اروپا اهدا نموده، یکی از بهترین مکان ها در دنیا برای مراسم عروسی به شمار می رود. لا سالا روزا La Salla Rosa یک نقطه محبوب برای برگزاری جشن های عروسی رویایی بوده و یک سالن تزئین شده با فرش ها و پرده های بی نقص دارد که مراسم را رویایی تر می سازند. همچنین، هنر دیواری آن که از دهه 1860 خلق شده، جلب توجه می کند. میهمانان شما بخاطر موزه ها و نمایشگاه های موجود در فلورانس Florence از سفر به این شهر لذت خواهند برد. شما می توانید قبل یا بعد از برگزاری جشن عروسی، از گالری اوفیتزی Uffizi Gallery و شاهکارهای لئوناردو داوینچی، رامبراند و میکل آنژ دیدن کنید. شهر فلورانس Florence همچنین بهترین غذاهای ایتالیایی را به بازدید کنندگان ارائه می کند؛ غذاهایی که می توانند برای جشن عروسی شما ایده آل باشند.

اورگلیدز Everglades در فلوریدای آمریکا

مقصد دنیاگردی منحصر به فرد دیگری که می تواند در برنامه ریزی جشن عروسی شما قرار بگیرد، در اورگلیدز Everglades در فلوریدا واقع شد. شما می توانید مراسم را در بالکن زیبا و دوست داشتنی مرکز اقامتی تفریحی این منطقه که به زمین گلف تماشایی مشرف است، شروع کنید. سپس می توانید میهمانان خود را به قسمت صرف غذا ببرید و با بهترین غذاهای تهیه شده توسط آشپزهای درجه یک دنیای از آنها پذیرایی کنید. محیط مجلل و خدمات فوق العاده باعث شده اند این منطقه یکی از بهترین مکان های دنیا برای عروسی باشد. شما و میهمانان شما، همگی می توانید بعد از مراسم با یک رانندگی کوتاه به پارک ملی اورگلیدز Everglades National Park بروید. در آنجا می توانید به قایق سواری و گشت و گذار در یکی از منحصر به فردترین و زیباترین نقاط کشور آمریکا مشغول شوید.

مناطق روستایی ایرلند

کشور ایرلند که بخاطر مناظر سرسبز و پوشش گیاهی انبوهش با عنوان جزیره زمردین شناخته می شود، مکان های متعددی برای بازدید و فعالیت های بسیار زیادی برای ارائه دارد. همین ویژگی ها باعث می شوند ایرلند یک مکان ایده آل برای برگزاری جشن عروسی و گذراندن ماه عسل باشد. مناظر طبیعی فوق العاده زیبای این کشور به شما این امکان را می دهند که بهترین و زیباترین عکس های عروسی را ثبت نمایید. در ایرلند برای همه، چیزهای جالبی یافت می شوند. علاقمندان به فضای باز و فعالیت های ماجراجویانه می توانند به کوه های ویکلو Wicklow، کوه کروگوآن Croaghuan و کارانتوهیل Carrauntoohil مراجعه کنند. زوج های سنتی تر می توانند در قلعه یا کلیساهای ایرلندی که چند صد قرن قدمت دارند، با هم ازدواج کنند. این کشور نقاط دیدنی بسیار زیادی دارد؛ بویژه در مناطق روستایی که می توانند محل رویایی و عالی برای برگزاری جشن عروسی مورد نظر شما باشند.

پارک ملی آتشفشان های هاوایی Hawaii Volcanoes National Park در هاوایی

اگر در جستجوی یک نقطه منحصر به فرد و متفاوت برای داشتن یک تجربه متفاوت هستید، هیچ چیز مانند بله گفتن در نزدیکی یک آتشفشان فعال، جالب و هیجان انگیز نمی تواند باشد. پارک ملی آتشفشان های هاوایی Hawaii Volcanoes National Park یکی از معدود نقاط روی سیاره زمین بوده که زوج ها می توانند در آنجا در نزدیکی یک آتشفشان فعال که مواد مذاب را به آسمان پرتاب می کند با عشق زندگیشان ازدواج کنند. آتشفشان فعال این پارک، در 200 سال گذشته فوران نداشته است؛ بنابراین اصلا لازم نیست نگران چیزی باشید. نکته دیگری که باعث می شود این پارک یک مکان ایده آل برای برگزاری جشن عروسی رویایی شما باشد این است که از آنجایی که شما در هاوایی بسر می برید، لازم نیست برای ماه عسل به جای دیگری بروید و کافیست همان جا بمانید؛ در هاوایی می توانید از سواحل ماسه سفید خیره کننده آن و سرسبزی و پوشش گیاهی انبوه آن لذت ببرید.

غارهای ووکی هول Wookey Hole Caves در بریتانیا

غارهای ووکی هول Wookey Hole Caves از خارق العاده ترین غارهای انگلستان به شمار می فرایند و اخیرا به یک مکان جادویی برای برگزاری جشن های عروسی نیز تبدیل شده اند. این غار با شمع هایی که باعث می شوند صخره های متنوع داخل آن خارق العاده تر به چشم بیایند، روشن شده و فضایی خوشایند و منحصر به فرد خلق نموده است. تنها نکته منفی این است که در این غار نمی توانید یک جشن بزرگ داشته باشید، چرا که بزرگترین محوطه این غار تنها 110 نفر را در خود جای می دهد.

جزیره پیتر Peter Island در جزایر بریتیش ویرجین

هیچ چیز بهتر از یک جشن عروسی رویایی در یک جزیره کارائیبی بکر با سواحل ماسه سفید تماشایی نیست. جزیره پیتر Peter Island بزرگترین جزیره اختصاصی در میان این جزایر به شمار می رود. این جزیره امکانات توریستی بسیار زیادی ندارد و یکی از بکرترین جزیره های کارائیب است. تنها هتل این جزیره 52 اتاق داشته و از سوی مجله های سفر در نقاط مختلف دنیا به عنوان یکی از بهترین مکان های دنیا برای عروسی انتخاب شد.

مالیبو راکی اوکس Malibu Rocky Oaks در کالیفرنیا

اگر شما یک زوج ماجراجو و علاقمند به کوه و کوهستان هستید، می بایست درباره برگزاری جشن عروسیتان در مالیبو راکی اوکس Malibu Rocky Oaks در کالیفرنیا فکر کنید. این نقطه دیدنی بر بالای یک کوه قرار گرفته و نمای پانورامایی 360 درجه ای از کوه های سانتا مانیکا Santa Monica به بازدیدکنندگان ارائه می دهد. مسلما عروسی دریافت در این مکان ارزان نیست؛ اما اگر می خواهید جشن عروسیتان خاص باشد، نقاط معدودی در دنیا هستند که می توانند در شکوه و زیبایی با مالیبو راکی اوکس Malibu Rocky Oaks مقایسه شوند.

مرکز اقامتی تاباکون ترمال Tabacón Thermal Resort در کاستاریکا

مرکز اقامتی تاباکون ترمال Tabacón Thermal Resort در یک جنگل بارانی و در مجاورت آتشفشان آرنال، برای زوج هایی که به دنبال برگزاری یک مراسم عروسی منحصر به فرد هستند، در حال تبدیل شدن به یک انتخاب محبوب است. هیچ چیز در دنیا با بله گفتن در حال تماشای منظره یک آتشفشان که مشرف بر یک جنگل بارانی سرسبز بوده، برابری نمی کند. اما این همه چیز نیست. منظره این نقطه شگفت انگیز شامل چشمه های معدنی و آبشارهایی بوده که به طور طبیعی بخاطر وجود آتشفشان، گرم هستند و زیبایی خلق نموده اند که تصور می کردید آنها را تنها در فیلم ها دیده اید.

جزیره اسکات Scott Island در آنتارکتیکا

هیچ چیز رمانتیک تر از این نیست که سفری به انتهای دنیا داشته باشید و در آنجا بله نهایی را بگویید. کل قاره آنتارکتیکا یا همان قطب جنوب، بدون سکنه بوده و بیشتر افراد آنقدر شجاعت ندارند که به آن سفر کنند؛ در حقیقت تنها 30 هزار دنیاگرد در سال به بازدید از این منطقه می فرایند. اگر شما آنقدر شجاع هستید که به چنین نقطه ای با دمای هوای فوق العاده سرد بروید، باید بدانید تجربه تان به اندازه تجربه برگزاری مراسم عروسی در تمامی گزینه های قبلی منحصر به فرد خواهد بود. اولین جشن عروسی برگزار شده در آنتارکتیکا در سال 2009 رخ داد و امروزه شرکت های متعددی وجود دارند که تور برگزاری مراسم ازدواج در آنتارکتیکا را ارائه می دهند.

اولوسابا Ulusaba در آفریقای جنوبی

وقتی در مورد مقاصد دنیاگردی ویژه برگزاری جشن عروسی صحبت می کنیم، این فهرست نمی تواند بدون نام بردن از اولوسابا Ulusaba در آفریقای جنوبی کامل شود. اولوسابا Ulusaba یک مقصد دنیاگردی ویژه سافاری بوده که شهرت بسیار زیادی دارد و برخی از زوج هایی که علاقه دارند مراسم ازدواجشان عجیب و منحصر به فرد باشد، این نقطه را برای برگزاری آن انتخاب می کنند. این سفر ماجراجویانه و عجیب است؛ اما کارکنان این مرکز سافاری می دانند چطور به خوبی از زوج های جوان پذیرایی کنند. از آنها با یک کیک عروسی، یک ماساژ فوق العاده و صبحانه در تختخواب استقبال می شود و همین ها باعث می شوند این جشن عروسی به یک تجربه ایده آل و ترکیبی از ماجراجویی و آرامش تبدیل شود.

منبع: همگردی

به "معرفی تعدادی از زیباترین مکان های دنیا برای برگزاری مراسم ازدواج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی تعدادی از زیباترین مکان های دنیا برای برگزاری مراسم ازدواج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید