منچسترسیتی به دسته یک انگلیس سقوط می نماید؟

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، ممکن است تبعات دشواری و مستمری در انتظار باشگاه منچسترسیتی باشد.

منچسترسیتی به دسته یک انگلیس سقوط می نماید؟

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ عینکی باهوش، دیشب یوفا در حکمی با سابق بیان کرد تصمیم گرفته با توجه به عدم شفافیت اقتصادی باشگاه منچسترسیتی و تزریق منابع اقتصادی غیرشفاف به این باشگاه، دو سال این باشگاه متمول را از حضور در لیگ قهرمانان محروم نموده و آنها را 30 میلیون یورو نیز جریمه کند. اما ممکن است مجازات سیتی تنها مختص به اروپا نبوده و شرایط آنها در لیگ برتر نیز تحت تاثیر قرار گیرد.

حالا باشگاه منچسترسیتی با خطر کسر امتیاز در لیگ برتر نیز روبرو است، زیرا نقش قوانین یوفا به منزله نقض قوانین داخلی نیز به شمار می آید. هر باشگاهی برای دریافت مجوز حضور در لیگ برتر باید اطلاعاتی حقیقی در اختیار اتحادیه فوتبال این کشور قرار داده و این اطلاعات با مدارک ارائه شده به یوفا نیز تطابق داشته باشد.

با توجه به مطرح شدن شایعاتی مبنی بر احتمال محرومیت سیتی در لیگ قهرمانان در ماه های اخیر، رخ دادن این اتفاق نزد اتحادیه فوتبال مورد پیش بینی و آنالیز قرار گرفته و نشریه ایندپندنت مدعی شد احتمال کسر امتیاز از سیتیزن ها در لیگ برتر بسیار احتمال دارد. البته با توجه به تغییرات اخیر در قوانین، ممکن است حتی حکمی مبنی بر احتمال سقوط سیتی به دسته اول نیز برای این تیم صادر گردد. البته مدیران باشگاه منچسترسیتی دیشب خیلی سریع و بعد از صدور رای به این حکم معترض شده و مدعی شدند آن را به وسیله CAS پیگیری خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "منچسترسیتی به دسته یک انگلیس سقوط می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منچسترسیتی به دسته یک انگلیس سقوط می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید