مورینیو: فن دایک و اریکسن مردان کلیدی فینال هستند، شانس قهرمانی دو تیم، برابر است

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، انتخاب من برای کلیدی ترین بازیکنان دیدار امشب ویرجیل فن دایک، مدافع لیورپول خواهد بود. در ترکیب تاتنهام نیز چون آنها بدون هری کین به فینال رسیده اند اریکسن شایسته این عنوان است.

مورینیو: فن دایک و اریکسن مردان کلیدی فینال هستند، شانس قهرمانی دو تیم، برابر است

مورینیو: فن دایک و اریکسن مردان کلیدی فینال هستند، شانس قهرمانی دو تیم، برابر است

امشب دو تیم لیورپول و تاتنهام در فینال لیگ قهرمانان به مصاف یکدیگر خواهند رفت و ژوزه مورینیو در مصاحبه ای با الون اسپورت مدعی شد با توجه به اینکه هر دو تیم جهت عجیبی را برای رسیدن به فینال سال جاری طی نموده اند، تعیین نیست کدامیک از شانس بیشتری برای فتح عنوان قهرمانی این فصل لیگ قهرمانان برخوردار است. مورینیو امشب به عنوان کارشناس در کنار آرسن ونگر در شبکه بین اسپورت فینال لیگ قهرمانان را تحلیل خواهد نمود.

مورینیو گفت: انتخاب من برای کلیدی ترین بازیکنان دیدار امشب ویرجیل فن دایک، مدافع لیورپول خواهد بود. در ترکیب تاتنهام نیز چون آنها بدون هری کین به فینال رسیده اند اریکسن شایسته این عنوان است. من همواره معتقدم تیمی که راهی فوق العاده و شگفت انگیز را برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان طی نموده در بازی فینال هم کمی شانس پیروزی بیشتر از حریف دارد اما نکته جالب اینجاست که هم لیورپول و هم تاتنهام جهتی باورنکردنی برای رسیدن به فینال این فصل طی نموده اند.

وی ادامه داد: این دو تیم نمایشی همانند خدایان داشته اند و می توانند هر رقیبی را اذیت نمایند. هم لیورپول و هم تاتنهام با این ذهنیت قدم به فینال لیگ قهرمانان خواهند گذاشت که حتما این جام برای ماست.

منبع: ایران ورزشی

به "مورینیو: فن دایک و اریکسن مردان کلیدی فینال هستند، شانس قهرمانی دو تیم، برابر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورینیو: فن دایک و اریکسن مردان کلیدی فینال هستند، شانس قهرمانی دو تیم، برابر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید