میرهاشم حسینی: طلای بازیهای آسیایی را فراموش نموده ام، برای امتیاز به گرندپری می روم

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، ملی پوش تکواندوی ایران با بیان اینکه برای کسب امتیاز به گرندپری چین تایپه می رود، گفت: وزنم را بعد از بازی های آسیایی بالاتر آورده ام.

میرهاشم حسینی: طلای بازیهای آسیایی را فراموش نموده ام، برای امتیاز به گرندپری می روم

میرهاشم حسینی در گفت وگو با وبلاگ عینکی باهوش، در خصوص شرایط بدنی خود برای حضور در سومین مرحله مسابقات گرندپری 2018 (چین تایپه)، شرح داد: به هر حال بعد از بازی های آسیایی جاکارتا، عادی است که بدن ورزشکاران تا حدودی افت کند. با این حال شرایطم خوب است و امیدوارم نتایج قابل قبولی را نیز در این مسابقات کسب کنم. برای بازی های آسیایی وزن زیادی کم نموده بودم، اما در حال حاضر به شرایط ایده آلی رسیده ام. در تمرینات عملکرد خوبی داشتم و سعی کردم خود را به 70 تا 80 درصد از آمادگی برسانم. بدن نسبتا آماده ای دارم، برای کسب امتیاز و مدال به مرحله سوم گرندپری ها اعزام می شوم.

او در پاسخ به این سوال که آیا می تواند قول مدال این مسابقات را بدهد؟ خاطر نشان کرد: همه مربیان من این را می دانند که برای مبارزه چیزی کم نمی گذارم. همه کوشش من در راستای کسب مدال گرندپری چین تایپه است.

ملی پوش تکواندوی ایران در خصوص کم کردن وزن زیاد و احتمال بروز مشکل جسمانی برایش، ادامه داد: من برای قهرمانی آسیا نیز وزن زیادی کم نموده بودم و در وزن 58 کیلوگرم بر روی شیاپ چانگ رفتم، اما برای بازی های آسیایی حس می کنم که آسان تر وزن کم کردم. خوشبختانه مسئله ای پیش نیامد و توانستم به مدال طلا برسم. کم کردن وزن خیلی سخت است، اما اگر روی هدفی زوم نموده ای باید با پشتکار سختی را به جان خریده و تنها دسترسی به هدف مهم باشد.

دارنده مدال طلای بازی های آسیایی 2018 جاکارتا، در خصوص حضور رقبای اصلی اش در گرندپری چین تایپه، خاطر نشان کرد: وقتی که ثبت نام های این مسابقات را دیدم به سطح بالای آن پی بردم. نفراتی همچون لی دان هو و جواد آچاپ نیز برای کسب مدال در این مسابقه حضور دارند، ولی من نیز به روی شیاپ چانگ می روم تا بهترین نتیجه را کسب کنم.

حسینی در پاسخ به این سوال که آیا می تواند طلسم لی دان هو را بشکند، گفت : بازی های او را دیده ام. فکر می کنم سیستم مبارزه و بازی من به او می خورد و می توانم نتیجه خوبی را مقابل او کسب کنم.

او همچنین درباره اینکه، تیم ملی تکواندو می تواند بعد از بازی های آسیایی انتظارات را در گرندپری چین تایپه برآورده کند، شرح داد: همان طور که گفتم تکواندوکاران بعد از بازی های آسیایی تا حدودی افت خفیف داشته اند که این امری عادی است. با این حال همه ما تمرینات خوب و پر فشاری داشتیم و با 70 تا 80 درصد آمادگی عازم چین تایپه می شویم. شک نکنید هدف همه هوگوپوشان تیم ملی کسب بهترین نتیجه است تا در این روزهای عزیز نتایج خوبی را به مردم عزیز کشورشان تقدیم نمایند.

میرهاشم حسینی در خاتمه این گفت و گو، در خصوص تغییر نکردن اخلاق و رفتارش بعد از کسب مدال طلای بازی های آسیایی 2018 جاکارتا، شرح داد: به هر حال اخلاق و رفتار از خانواده هر کسی سر چشمه می گیرد. من نیز این اخلاق را مدیون خانواده ام هستم و سعی می کنم مغرور نبوده و برای موفقیت های بیشتر کوشش کنم. مربی من استاد فلاحی راد همیشه می گوید وقتی مدال را گرفتید و به گردن انداختید، باید آن را فراموش کنید. من نیز به حرف او ایمان دارم و مدال بازی های آسیایی را فراموش نموده ام، الان تکواندوکار صفری هستم که باید برای موفقیت های بعدی کوشش کند.

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، میرهاشم حسینی در بازیهای آسیایی جاکارتا به مدال طلای وزن 63- کیلوگرم رسید که برای رسیدن به سر وزن حدود 11 کیلوگرم کم نموده بود اما از این پس قصد دارد در وزن 68- کیلوگرم مبارزه کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "میرهاشم حسینی: طلای بازیهای آسیایی را فراموش نموده ام، برای امتیاز به گرندپری می روم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میرهاشم حسینی: طلای بازیهای آسیایی را فراموش نموده ام، برای امتیاز به گرندپری می روم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید