نباید آرامش آزادکاران در آستانه رقابت های جهانی از بین برود

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، محمد طلایی در مصاحبه با خبرنگاران به بیان اینکه نقدها مختلف در روزهای کنونی هیچ فایده ای برای کشتی ندارد و تنها به برهم خوردن آرامش آزادکاران تیم ملی منتهی می گردد، گفت: اهالی کشتی باید به این نکته توجه داشته باشند که بعد از انتخاب نفرات اعزامی به رقابتهای جهانی، اعتراض و انتقاد فقط و فقط به برهم خوردن آرامش و تمرکز ملی پوشان منتهی می گردد و هیچ سودی ندارد.

نباید آرامش آزادکاران در آستانه رقابت های جهانی از بین برود

وی توضیح داد: حدود دو هفته تا رقابتهای دنیای مجارستان باقی است و نباید در چنین روزهای حساس و تاثیرگذاری، ذهن و فکر کشتی گیران را درگیر مسایل حاشیه ای کرد. هر تصمیمی از سوی متولیان کشتی، مخالفان و موافقان خود را دارد اما نباید کاری کرد که این اتفاقات به ضرر کشتی تمام گردد.

مربی ارشد تیم ملی کشتی آزاد ادامه داد: متاسفانه طی روزهای گذشته شاهد آن بودیم که برخی نسبت به تصمیمات شورای فنی موضع گیری نموده و باعث ایجاد حاشیه گردیده اند. مطمئنا هر تصمیمی که اتخاذ می گردد با هدف موفقیت کشتی است و هیچ فرد مسئولی با توجه به تصمیمات و برخوردهای شخصی در این برهه حساس و سرنوشت ساز، عمل نمی کند.

طلایی در انتها با اشاره به تمرینات آزادکاران تیم ملی در واپسین روزهای اعزام به رقابتهای دنیای گفت: تمامی ملی پوشان در مدت حضور در اردوهای تیم ملی زحمات فراوانی کشیده اند و حالا نوبت آن رسیده تا نتیجه این کوشش و تمرینات را ببینند. البته تجربه نشان داده در کشتی ممکن است تا آخرین لحظات نتایج تغییر کند و به یکباره همه چیز دستخوش اشتباه گردد.طبیعتا بچه های ما از بهترین نفرات اوزان خود هستند اما رقابتهای دنیای هم میدان بزرگان کشتی دنیا است و هیچ حریفی دست و پا بسته نیست.

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، ترکیب تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابتهای دنیای مجارستان به توضیح زیر است:

57 کیلوگرم: رضا اطری

61 کیلوگرم: باقر یخکشی

65 کیلوگرم: امیرحسین مقصودی

70 کیلوگرم: یونس امامی

74 کیلوگرم: مصطفی حسین خانی

79 کیلوگرم :عزت اله اکبری

86 کیلوگرم: حسن یزدانی

92 کیلوگرم : علیرضا کریمی

97 کیلوگرم: مجتبی گلیج

125 کیلوگرم: پرویز هادی

رقابتهای دنیای کشتی آزاد و فرنگی در روزهای 28 مهر تا 6 آبان ماه در شهر بوداپست مجارستان برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نباید آرامش آزادکاران در آستانه رقابت های جهانی از بین برود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نباید آرامش آزادکاران در آستانه رقابت های جهانی از بین برود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید