نجات زن از دهان تمساح

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، تهران (پانا) - زنی که حین پیاده روی با سگ خود مورد حمله مرگبار تمساح قرار گرفته بود با هوشیاری یکی از همسایگان نجات یافت.

نجات زن از دهان تمساح

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، پیاده روی یک زن اهل کالیفرنیا چیزی نمانده بود به یک تراژدی ختم گردد. این زن که با سگ خود در حال پیاده روی بود با حمله مرگبار یک تمساح 8 فوتی روبرو شد. با این حال همسایه هوشیار این زن با یاری بیل خود توانست وی را از دهان تمساح نجات دهد.

یکی از همسایگان این زن با تماشا این صحنه بلافاصله با اداره آتشنشانی تماس گرفت و درخواست یاری کرد. شوهر وی هم تا قبل از رسیدن ماموران آتشنشانی با بیلی که داشت کوشش کرد تا این زن را از دهان تمساح نجات دهد. در حالی که تمساح پای این زن را در دهان خود گرفته بود سعی داشت تا او را به داخل آب بکشد. این مرد آنقدر با بیل خود بر سر تمساح کوبید تا خاتمه این حیوان پای زن را رها کرد و به زیر آب رفت.

قربانی در حالی که از ناحیه پا دچار جراحت شدید شده بود به بیمارستانی در ساوانا در جورجیا منتقل شد. هنوز از آخرین شرایط وی گزارشی منتشر نشده است. یک سخنگوی پلیس محلی با بدشانسی خواندن این حادثه از ساکنان محلی خواست تا هنگام حضور در محوطه باز به ویژه قدم زدن با حیوانات خانگی مراقب حمله حیوانات وحشی باشند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "نجات زن از دهان تمساح" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نجات زن از دهان تمساح"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید