هتل های مقرون به صرفه مسکو (قسمت اول)

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، مسکو مرکز کشور زیبا و دیدنی روسیه یکی از شهرهای دیدنی دنیا محسوب می گردد و با داشتن چشم اندازهای بی نظیر توجه بسیاری از سراسر دنیا را به خود جلب می نماید. در این مقاله از خبرنگاران قصد داریم به معرفی اقامتگاه ها و هتل های مقرون به صرفه مسکو بپردازیم؛ با ما همراه باشید.

هتل های مقرون به صرفه مسکو (قسمت اول)

مسکو سرزمینی با جاذبه های تاریخی و تماشای های طبیعی بسیار است. این شهر که دوران پر جنب و جوشی را در گذشته سپری نموده است اکنون به یکی از مطرح ترین جاذبه های گردشگری جهان تبدیل شده است و گردشگران بسیاری را برای تماشا تاریخ کهنش به سمت خود می کشاند.

مسکو با داشتن امکانات عالی از هتل ها و رستوران ها و بعلاوه تفریحات بسیاری که در اختیار مهمانان خود قرار می دهد با آغوش باز از آنان پذیرایی می نماید. داشتن یک سفر ارزان و با کیفیت همواره دغدغه گردشگران بوده است و چه بسا سفری که ارزان و در مکانی مناسب با خدمات عالی سپری گردد بسیار دلنشین تر خواهد بود. بنابراین در این مقاله قصد داریم از لیست هتل های مسکو به معرفی هتل های ارزان بپردازیم که دارای امکانات خوب و مناسبی برای سفر به مسکو هستند.

هتل اوکسانا مسکو (Oksana Hotel)

هتل اوکسانا در شمال غرب مسکو و در منطقه استانکینو (Ostankino) واقع شده است و تنها 5 دقیقه با ایستگاه متروی VDNKh و کاخ Ostankino کمتر از 3 کیلومتر با آن فاصله زمانی دارد.

فرودگاه بین المللی شرمتیوو (Sheremetyevo) نیز حدود 45 دقیقه با ماشین از هتل فاصله دارد. این هتل زیبا با اتاق هایی بزرگ، فضای داخلی کلاسیک به همراه نور ملایم و فرش های زیبا از مهمانان خود میزبانی می نماید.

همه اتاق ها به تلویزیون، یخچال و مبل راحتی مجهز هستند و حمام خصوصی اتاق ها دارای سشوار و لوازم آرایش نیز است. مهمانان می توانند از صبحانه سلف سرویس هتل و بعلاوه غذاهای روسی و اروپایی که در رستوران هتل سرو می گردد لذت ببرند.

  • آدرس: Yaroslavskaya Street 15 Bld. 2, Alexeevsky, 129366 Moscow
  • این هتل سه ستاره است و دارای 63 اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بیسیم، شاتل هواپیمایی، مرکز سلامت، سونا، حوضچه آبگرم و ماساژ، اتاق های بدون اجازه سیگار، رستوران، باغ، تراس، زمین بازی گلف در میزان کوچک، خدمات تور و بلیط، پذیرش 24 ساعته، خدمات خشکشویی، تهویه هوای مطبوع، کارکنان دو زبانه (انگلیس و روسی)، سوئیت عروس، خدمات اتاق، روزنامه، آرایشگاه و سالن زیبایی، منوی غذایی رژیمی (در صورت درخواست)، امکانات مناسب برای افراد ناتوان جسمی

هتل کازموس مسکو (Cosmos Hotel)

هتل کازموس یکی از برترین هتل های 3 ستاره روسیه است که در نزدیکی بسیاری از جاذبه های گردشگری مسکو مانند برج تلویزیونی استانکینو (Ostankino)، پارک استانکینو و نمایشگاه سراسری مسکو واقع شده است.

این هتل در سال 1979 افتتاح شده است و در خود 11 رستوران و کافه متنوع را جای داده است که مسافران در رستوران پلنت کاسموس (Planet Cosmos) در طبقه 25 هتل در کنار سرو غذاهای لذیذ می توانند از منظره خیره کننده شهر مسکو لذت ببرند.

در رستوران Kalinka صبحانه به سبک آمریکایی سرو می گردد و بعلاوه مهمانان می توانند از غذاهای مدیترانه ای و چینی در رستوران های گوناگون هتل لذت ببرند.

تنها با چند دقیقه پیاده روی می توانید به مرکز شهر مسکو بروید و به راحتی به جاذبه های تاریخی مسکو دستیابی داشته باشید.

  • آدرس: Prospekt Mira 150, Alexeevsky, 129366 Moscow
  • این هتل سه ستاره است و دارای 1777 اتاق است.
  • امکانات هتل: استخر، پارکینگ (اضافه بها)، سرویس 24ساعته برای اتاق، تلویزیون، سالن زیبایی، بوتیک، کرایه اتومبیل با راننده و بدون راننده، سالن کنفرانس، سرویس لباسشویی، استخر سرپشیده با خدمات ماساژ، سالن بدنسازی، پارکینگ، آسانسور، گاو صندوق، بیزنس سنتر، اینترنت بیسیم در بخش های عمومی، رستوران با غذاهای اروپایی و روسی، صرافی، سالن زیبایی، خشکشویی، ماساژ، چای و قهوه ساز، اجازه ورود حیوانات خانگی، شاتل هواپیمایی

هتل اختنیک مسکو (Okhotnik Hotel)

هتل اختنیک مسکو در شمال شهر مسکو و در کنار ایستگاه مترو ودنی (Vodny) واقع شده است و در حدود 14.5 کیلومتر با مرکز مسکو فاصله دارد. تمام اتاق های هتل دارای اینترنت بیسیم و سیستم تهویه مناسب است.

در رستوران هتل می توانید از موسیقی کلاسیک در حین سرو ناهار و صبحانه پخش می گردد لذت ببرید. خدمات سرویس و خشکشویی امکاناتی است که این هتل در کنار خدمات دیگر برای رفاه مسافران خود قرار داده است.

  • آدرس: Golovinskoe Shosse 1, 125212 Moscow, Russia
  • این هتل سه ستاره است و دارای 104 اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بیسیم، اتاق های بدون استفاده سیگار، رستوران، کافه، ورود حیوانات خانگی ممنوع، دستگاه ATM، سرویس روزانه، خدمات خشکشویی، سرویس عروس، کارکنان دو زبانه (انگلیسی، روسی)، مرکز تجاری، تهویه هوا، سیستم گرمایشی.

هتل ماکسیما پانوراما مسکو (Maxima Panorama Hotel)

هتل ماکسیما پانوراما مسکو در منطقه دانیلوفسکی (Danilovsky) واقع شده است و متروی Avtozavodskaya در کنار آن واقع شده است. از این هتل تا کاخ کرملین و میدان سرخ با مترو تنها 15 دقیقه فاصله زمانی دارد.

برای رسیدن به محل کولومنسکویه (Kolomenskoe) برای اسب سواری و قایق سواری نزدیک به 10 دقیقه رانندگی ضروری است.

از ویژگی های این هتل می توان به تلویزیون، اینترنت بسیم و تهویه مناسب برای اتاق ها را ذکر کرد. در رستوران این هتل می توانید صبحانه خوشمزه ای را تجربه کنید و بعلاوه نوشیدنی های تازه در کافه آن برای مهمانان سرو می گردد.

  • آدرس: Masterkova Street 4, Danilovsky, 115280 Moscow, Russia
  • این هتل سه ستاره است و دارای 123 اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بیسیم، اتاق های بدون استفاده سیگار، رستوران، کافه، ورود حیوانات خانگی ممنوع، دستگاه ATM، سرویس روزانه، خدمات خشکشویی، سرویس عروس، کارکنان دو زبانه (انگلیسی، روسی)، مرکز تجاری، تهویه هوا، سیستم گرمایشی، کرایه ماشین، روزنامه، شاتل هواپیمایی، اتاق مختص برای سیگار کشیدن، گاو صندوق

هتل اسکای پوینت شرمیتوو ایرپورت (SkyPoint Sheremetyevo Hotel)

این هتل در حومه مسکو و در کنار جنگل خیمکی (Khimki) واقع شده است و از ویژگی های اصلی آن می توان به مرکز بدنسازی، استخر سرپوشیده و سونا اشاره نمود. هتل اسکای پوینت شرمیتوو ایرپورت شاتل رایگان از فرودگاه به این هتل و اینترنت بیسیم رایگان را برای مهمانان خود قرار می دهد.

همه اتاق ها با مبلمان های زیبا و مدرن، وسایل چوبی شیک دکور شده اند بعلاوه دارای تهویه مطبوع، تلویزیون و حمام اختصاصی و لوازم آرایشی و بهداشتی در همه اتاق ها است.

کاخ کرملین و میدان سرخ در 35 کیلومتری هتل واقع شده است و روزانه یک سرویس رایگان به مرکز Crocus Expo در مرکز مسکو برای مسافران واقع شده است.

در طبقه ششم این هتل رستورانی وجود دارد که غذاهای اروپایی سرو می نماید و بعلاوه در طبقه همکف روزانه صبحانه لذیذی به صورت سلف سرویس برای مهمانان تدارک دیده می گردد.

  • آدرس: Mezhdunarodnoe Shosse 28B Bld.3, 141411 Khimki, Russia
  • این هتل سه ستاره است و دارای 225 اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بیسیم، اتاق های بدون استفاده سیگار، رستوران، کافه، اجازه ورود حیوانات خانگی، مرکز بدنسازی، استخر، سونا، صبحانه در اتاق، منوی بچه ها (اضافه بها)، دستگاه ATM، سرویس روزانه، خدمات خشکشویی، سرویس عروس، کارکنان دو زبانه (انگلیسی، روسی)، مرکز تجاری، تهویه هوا، سیستم گرمایشی، کرایه ماشین، روزنامه، شاتل هواپیمایی، اتاق مختص برای سیگار کشیدن، گاو صندوق.
منبع: کجارو / booking.com

به "هتل های مقرون به صرفه مسکو (قسمت اول)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل های مقرون به صرفه مسکو (قسمت اول)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید