ورود سامانه بارشی از غرب از امروز 17 آذر، افزایش آلودگی شهر های صنعتی

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، خبرگزاری خبرنگاران- کارشناس سازمان هواشناسی از ورود یک سامانه بارشی از مرز های شمال غربی به کشور اطلاع داد و گفت: از امشب بارش هایی در استان های آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه شروع می گردد که در ارتفاعات به صورت برف خواهد بود.

ورود سامانه بارشی از غرب از امروز 17 آذر، افزایش آلودگی شهر های صنعتی

به گزارش خبرگزاری وبلاگ عینکی باهوش، امیر سرکرده اضافه نمود: این سامانه بارشی که البته سامانه چندان قوی ای نیست فردا به استان های آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان و شمال استان همدان خواهد رسید.

وی افزود: بعلاوه امروز و فردا با توجه به جریانات جنوبی و وزش باد جنوبی بر روی سواحل خزر، پدیده گرم باد را خواهیم داشت که باعث افزایش دما بر روی سواحل خزر خواهد شد، اما از روز آدینه این موج به سمت شمال شرق حرکت می نماید و از نواحی شرقی خارج خواهد شد و پیش بینی می گردد که از آدینه در خراسان شمالی، گلستان و شرق مازندران بارش های خفیفی داشته باشیم.

سرکرده گفت: بعلاوه آب های جنوبی و سواحل خلیج فارس امروز مواج پیش بینی می گردد و امروز و فردا در غرب و جنوب غرب کشور باد شدت خواهد گرفت که قابل پیش بینی است استان های خوزستان، ایلام و کرمانشاه با گرد و غبار روبرو شوند.

کارشناس سازمان هواشناسی اضافه نمود: امروز پایداری نسبی جو و سکون نسبی هوا موجب می گردد در شهر های صنعتی آلودگی افزایش یابد و بنابراین در شهر های صنعتی نظیر تهران، کرج، اصفهان و اراک شرایط ناسالم برای گروه های حساس از جمله بچه ها، سالمندان و بیماران ریوی و تنفسی ایجاد گردد.

وی اضافه نمود: به گروه های حساس توصیه می کنیم از فعالیت جسمی در فضای باز در این شهر ها خودداری نمایند.

به گزارش خبرگزاری وبلاگ عینکی باهوش به نقل از صدا و سیما، سرکرده بعلاوه دمای هوای تهران را در حال حاضر 13 درجه سانتیگراد بالای صفر خاطرنشان کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "ورود سامانه بارشی از غرب از امروز 17 آذر، افزایش آلودگی شهر های صنعتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود سامانه بارشی از غرب از امروز 17 آذر، افزایش آلودگی شهر های صنعتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید