پرسپولیس در سخت ترین شرایط به میدان رفت، برانکو بسیار عصبانی بود

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، حمیدرضا گرشاسبی پس از پیروزی 2 بر 1 تیمش برابر پیکان در استادیوم آزادی گفت: خوشحالم که توانستیم این بازی را با پیروزی به انتها برسانیم. با شرایطی که ما داشتیم نمی خواستیم این بازی را انجام دهیم اما به سازمان لیگ احترام گذاشتیم و در شرایط سخت خود را آماده این بازی کردیم.

پرسپولیس در سخت ترین شرایط به میدان رفت، برانکو بسیار عصبانی بود

مدیرعامل باشگاه پرسولیس ادامه داد: چند بازیکن ما در سفر بودند و حتی یک جلسه هم با ما تمرین نکردند زیرا فکر نمی کردیم این بازی برگزار گردد.

گرشاسبی با تشکر از برانکو ایوانکوویچ گفت:با درایت برانکو این بازی را بردیم. او در سفر بود و ما با تماس تلفنی که با او داشتیم از او خواستیم برای این بازی به سرعت به ایران بازگردد. البته برانکو به شدت از این تصمیم گیری سازمان لیگ عصبانی بود اما خود را با سرعت به ایران رساند و توانست تیم را با سخت ترین شرایط جمع نموده و آماده بازی کند و خوشحالم که توانستیم با مدیریت او و کوشش همه بازیکنان به پیروزی دست پیدا کنیم.

وی توضیح داد: بازی سختی برابر تراکتورسازی روز یکشنبه خواهیم داشت و باید خود را آماده این دیدار کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که یکی از سایت های عربی مدعی شده بیرانوند در لیست انتخاب بهترین های آسیا نیست، گفت: آنها اشتباه کردند چون مایل نیستند هیچ بازیکن ایرانی جزو بهترین ها باشد.

وی در سرانجام اعلام نمود: از همه طرفداران ممنون هستم که به استادیوم آمدند و حتی بعد از گلی که خوردیم آنقدر تیم شان را مورد تشویق قرار دادند و توانستیم به پیروزی دست پیدا کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پرسپولیس در سخت ترین شرایط به میدان رفت، برانکو بسیار عصبانی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس در سخت ترین شرایط به میدان رفت، برانکو بسیار عصبانی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید