پلیس آمریکا 100 معترض به سیاست های مهاجرتی ترامپ را بازداشت کرد

به گزارش وبلاگ عینکی باهوش، پلیس آمریکا ده ها نفر از افرادی را که در اعتراض به سیاست های دولت این کشور علیه مهاجران به خیابان آمده بودند، بازداشت نموده است.

پلیس آمریکا 100 معترض به سیاست های مهاجرتی ترامپ را بازداشت کرد

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ عینکی باهوش، پلیس نیویورک اعلام نمود روز شنبه نزدیک به 100 نفر از کسانی را که علیه سیاست های دولت این کشور علیه مهاجران تظاهرات نموده بودند، بازداشت نموده است.

به نوشته پایگاه اینترنتی شبکه سی ان ان، معترضان در حالی که در خیابان های منهتن زنجیره انسانی تشکیل داده بودند، دست نوشته هایی با عباراتی چون ICE را منحل کنید و اردوگاه ها را تعطیل کنید به دست داشتند.

در هفته های گذشته عملیات های پلیس مهاجرت و گمرک آمریکا (ICE) علیه محل های سکونت و کار پناهجویان و مهاجرین، جنجال زیادی به راه انداخته است. ICE تاکنون هزاران مهاجر را بازداشت نموده و آن ها را به اردوگاه های مرزی ای انتقال داده که به گفته نمایندگان کنگره آمریکا وضعیتی فاجعه بار دارند.

به گفته پلیس، افرادی که در تظاهرات دیروز نیویورک بازداشت شده اند، به بر هم زدن نظم عمومی و مختل کردن تردد خودروها متهم شده اند.

روز چهارشنبه مأموران ICE در یورشی کم سابقه به کارخانه های ایالت می سی سی پی، صدها مهاجر را بازداشت کردند. در جریان آن عملیات که در کارخانه های فرآوری مواد غذایی اجرا شده، دستکم 680 نفر بازداشت شدند، هرچند بعدا اعلام شد که 300 نفر از این افراد آزاد شده اند. (جزئیات بیشتر)

ق

منبع: خبرگزاری فارس

به "پلیس آمریکا 100 معترض به سیاست های مهاجرتی ترامپ را بازداشت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلیس آمریکا 100 معترض به سیاست های مهاجرتی ترامپ را بازداشت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید